Gå til innhold

Begynne og spille fotball igjen.


Badon

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har fått lyst til å begynne og spille fotball igjen. Jeg bor i Lier og vil finne et lag i nærheten. Men er det mange lang for 18åringer rundt? Er det forseint og begynne igjen nå?

8665915[/snapback]

 

Jeg begynte å spille igjenn for 1 år siden(etter å ha blitt hekta av fotball fra VM 2006), hadde ikke spillt fotball på 3 år og har aldri spillt på noe lag eller vært interessert for å se fortball på tv før. Jeg fikk likevell bli med på et jr. lag. Slet litt med spillefoståelse, mottak, sentringer, alt egentlig. Har spillt i 3 måneder nå, og har kommet meg ganske bra, jeg har ikke spillt noen orntelig kamp enda men gøy er det likevell. Har så å si bytta den alt for tidkrevende WoW- spillinga ut med fotball.

 

Jeg var ikke med på dette alene, hadde en kammerat i samme situasjon som meg med meg.

 

Ser absolutt ingen grunn for at du ikke skulle kunne prøve deg på ett lag. Vet ikke hvor lenge det er siden du spillte lag før, men hvis det er like ille som det var til meg og kammeraten min(som aldri har spillt på noe lag) så må du bare smøre deg med en god del talmodighet.

Lenke til kommentar

Har flere ganger hatt lyst til å starte på fotball igjen selv (er snart 16 og sluttet for 3 år siden), men lar det ligge grunnet at jeg satser for fullt på en annen idrett. Litt synd, men det må desverre bli sånn. Prøver å få til litt løkkefotball på sommeren da :)

Lenke til kommentar

Ja..

 

men dei som slutt å spille fotball dei synest at fotball er noko dritt

så begynner dei igjen skjenner ikkje korleis dei tenker.

har to som har slutt å spille fotbal i 6 klasse når vi snakker om fotball dei blir jo sure.

 

 

har dei grunn til å si at fotball sugge og han liker fotball inn seg.

skjer ikkje korleis tenker det er jo rart

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg bor like ved Lier(Heggedal/Dikemark på grensa til røyken/Lier i asker) og har tenkt på å starte et mosjons 11-lag...jeg prøvde i en klubb men de stessa sånn med at jeg gjorde så mange feil på min første trening på 3 år...Jeg tenkte på et lag hvor man bare spiller kamper...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...