Gå til innhold

Internett lever kun i ukedagene.


Wollis

Anbefalte innlegg

Er det andre enn meg som er av den oppfatning at internett fremstår som regelrett DØDT i helgene? Det er jo ikke en verdens ting som skjer, verden ellers går jo fremover, men internett står stille. Takk og lov for at det finnes forum.

 

Wollis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du det ikke bra hjemme ?

8659619[/snapback]

 

Haha, skulle nesten tro det, slik som jeg formulerte meg i første post. Er ikke så mye å gjøre som utenlandsstudent i de mange, men korte lesepausene jeg har nå midt i eksamensperioden. Normalt(les:i ukedagene) har jeg en eller annen artikkel jeg kan lese for å få hodet over på andre ting.

 

Det jeg reagerer på er egentlig den naturlige konsekvensen av at folk flest ikke er på jobb i helgene og at det da f.eks. ikke er like mange anmeldelser av ting og tang. Dette medfører endeløs forumscrolling. Noe MÅ gjøres! :ph34r:

 

For å gi videre svar på sitat fra Wunder_baumen; I realiteten har jeg ikke hatt et skikkelig hjem på 5 år. Jeg gleder meg virkelig til studiet er over, men det er enda 2 år igjen...

 

Wollis.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Wollis
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
WoW bruker å ligge ganske dødt i helgene, fram til søndagskveld.

8662007[/snapback]

jeg som trodde det var i helgene nerdene virkelig slo seg løs :w00t:

8662462[/snapback]

Man skulle tro det, men de fleste i guilden stikker ut å drikker og fester på fredager og lørdager. Akk og ve, hvorfor er jeg kun 14?

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle alder hindre deg?

8663369[/snapback]

 

Fordi det er ulovlig?

 

Ikke at jeg ikke drakk når jeg var 14, men jeg blir irritert når jeg blir spurt av 14-15åringer som vil at jeg skal kjøpe alkohol/nikotin.

Dobbelmoralsk, I know.

 

Pluss, antar at han sikter til "ut på byen", der man må være over 18 år for å slå seg løs :fun:

Lenke til kommentar
Man skulle tro det, men de fleste i guilden stikker ut å drikker og fester på fredager og lørdager. Akk og ve, hvorfor er jeg kun 14?

8662697[/snapback]

Det er jo bra at de går ut i allefall.

 

Forresten er det et fint antall poster du har i skrivende stund. 1337. :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Forresten er det et fint antall poster du har i skrivende stund. 1337. :)

8667356[/snapback]

Jeg vet, skal ha det sånn ut uka. :D

 

Slutt med WoW da, så har du råd til en sixpack + litt til per måned  :cool:

8664832[/snapback]

Hadde jeg sluttet med WoW hadde det kommet på det samme hvor mye alkohol jeg hadde hatt, jeg hadde uansett glidd rett inn i en kronisk, ubehandlelig depresjon.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...