Gå til innhold

Bærbar med 2 grafikk kort finnes det ?


Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en core 2 duo med muligheter for og ha spilling om jeg ønsker og battertid (internt kort om jeg ønsker det) prisleiet 5000-8000kr.

 

15.4 skjerm

bluetooth ville vært ett pluss

minst mulig ram da jeg har 2gb liggende ved siden av meg.

 

Evnt om noen vet om gma950 duger til film og lette spill alla need4speed og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det trådstarter snakker om er vel en pc med både ett integrert grafikkort og ett dedikert grafikkort, som han kan velge i mellom, altså ikke slik som alienware som har to verstingkort i SLI. Dette finnes dessverre ikke.

 

Nylanserte GMA X3100 som sbstn nevner er imidlertid ett betydelig ytelsesløft til integrerte grafikkort og legger seg ett sted i mellom ATI X1300 og ATI X1400 i ytelse, et godt valg om man ønsker både ytelse og batteritid. Dette kortet klarer alt av lette og også en del tyngre 3D-spill på lave til middels innstillinger, bla. vil jeg tro det klarer BF2 i 600x800-oppløsning, kanskje også 1024x768.

Endret av ventle
Lenke til kommentar
det trådstarter snakker om er vel en pc med både ett integrert grafikkort og ett dedikert grafikkort, som han kan velge i mellom, altså ikke slik som alienware som har to verstingkort i SLI. Dette finnes dessverre ikke.

 

Nylanserte GMA X3100 som sbstn nevner er imidlertid ett betydelig ytelsesløft til integrerte grafikkort og legger seg ett sted i mellom ATI X1300 og ATI X1400 i ytelse, et godt valg om man ønsker både ytelse og batteritid. Dette kortet klarer alt av lette og også en del tyngre 3D-spill på lave til middels innstillinger, bla. vil jeg tro det klarer BF2 i 600x800-oppløsning, kanskje også 1024x768.

8657089[/snapback]

 

 

Spikeren på hodet jah :) kan jo se ut som en bærbar med den nye versjonen vil dekke mine behov , noen som har noen anbefalinger der ? evnt det jeg spurte om tidligere med dedikert osv ..

 

takk på forhånd

Lenke til kommentar

Det skal komme egne plug-in kort man kobler inn i ExpressCard porten på bærbare hvor man kan bruke vanlige PCIe kort. Dette er jo selvsagt klønete å ta med seg, men er greit å ha stående hjemme og som man kan bruke når man skal spille.

 

Var en artikkel her på hw.no for en stund siden, men finner ikke den igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...