Gå til innhold

Overreagering etter SM run ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ei jente som overreagerte litt etter at jeg leava på SM run.

 

Nå har det seg sånn at folk som leaver et instance run blir ganske fort hatet for å ha gjort det.

Tenk deg hvis du virkelig hadde lyst på et item i en instance, også plutselig leaver alle.. Hadde det vært artig?

 

Nei, jeg synes ikke hun overreagerte. Kanskje litt rart å sende det på mail.. men uansett. "Worst day of my life" er som sagt et uttrykk.

 

Edit: skriveleif, har vært oppe alt for lenge :mad:

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
les det som står i teksten på det vinduet i midten ..

Uansett, jeg går utifra at du leava før runnet var ferdig siden du fikk mailen. Leavers sucks med mindre de har en god grunn.

8652437[/snapback]

Hvorfor går du utifra det? På brevet står det jo at de skulle ta SM en gang til, men det ble det ikke noe av.

Lenke til kommentar

Vel hun sa jo at dere ble enig at dere skulle ta henne gjennom instansen en gang til, men hun overreagerte litt da. Det å gå gjennom hele instancer å ikke få det du har lyst på er veldig vanlig og alle sammen bør lære seg at hvis du ikke får det første gangen, så er det mere sjangse på andre gangen

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Sorry, jeg missforstod. Etter kun 2 timers søvn de siste 3 dagene er jeg litt trøtt og skjønte ikke helt. Trodde du leava midt i et run.

8653998[/snapback]

Selv om det hadde vært midt i et "run" hadde det vært rimelig tøvete.. "værste dagen i mitt liv"? Kom igjen. :p

 

Det er kjedelig når noen må dra i et run men det skjer (ofte), og det virkelige liv kommer før spilling. Finn en erstatter, og hvis hele gruppa faller fra hverandre så får man begynne på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...