Gå til innhold

Overreagering etter SM run ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes det beste var at når jeg skal lukke vinduet til bildet trykker jeg febrisk på "Close Mail" knappen og sitter i noen sekunder og iriterer meg hvorfor den har hengt seg opp...

8657980[/snapback]

 

Ikke bare hu som skrev mailen som trenger seg en tur utendørs ^^

Lenke til kommentar

Ser ikke helt logikken i at overreagering nødvendigvis har noe med å være for lite utendørs å gjøre. Kan jo være at hun har veldig lite tid til å spille og at hun derfor ble sur fordi hun ikke fikk gjennomfør planene sine, f.eks.

 

Jaja, imba QQ'ing er det uansett...

Lenke til kommentar

At noen her inne ikke synes hun (han?) ikke overreagerte er rett og slett tragisk. Han leava ETTER et run!! "worst day of my life" ok det var vel forhåpentligvis ikke helt seriøst, men når hun slenger på " i hope you...nope. I'm not going to say it..." i tillegg, så håper jeg virkelig at... nei, jeg skal ikke si det..

Lenke til kommentar
At noen her inne ikke synes hun (han?) ikke overreagerte er rett og slett tragisk. Han leava ETTER et run!! "worst day of my life" ok det var vel forhåpentligvis ikke helt seriøst, men når hun slenger på " i hope you...nope. I'm not going to say it..." i tillegg, så håper jeg virkelig at... nei, jeg skal ikke si det..

8659815[/snapback]

slenger meg på den, zeh overreact 2k

Lenke til kommentar

Ikke hør på ham kiwiboy, han har ikke lært seg og lese ennå.

 

Liker selv ikke folk som leaver men dette er jo helt utrolig da. Har selv måtte leave i noen runs tidligere da orb's har dukket opp og jeg må si at jeg ikke liker det noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...