Gå til innhold

Ny patch som kommer. Skuffet, eller overasket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8k HP er HP for en lvl 66, er du seriøst med pvp så er 5 siffer minimum, for alle klasser tørr jeg mene. I mitt arena lag har alle, ved hjelp av gems, crafted gear og instancegear (non heroic) presset seg godt opp mot 10k og det trengs. 10k er den nye 5k grensen for seriøst pvp.

8651954[/snapback]

 

Nei, 200+ resillence er hva man trenger for seriøs pvp. Jeg går rundt med 280 resillence og 9700 hp. Kunne hatt 10.5k+ , men da hadde jeg gimpet resillence. Å ha mye HP er bra, men resillence er mye viktigere når man har et "greit" hp-pool.

 

Snakker om mage her, for alle andre klasser er 10khp og 250+ resillence ganske lett.

8651991[/snapback]

 

joda resillence er også viktig, og som du har 9.7k og 280 resillence så er jo det bra, da er du røft på 10k grensen mens du alikevel har resillence, jeg har full respekt for resillence jeg og, men vi slipper ikke unna at 8k HP forsvinner fort crit or no-crit

Lenke til kommentar

Det er som med alt annet fra engineering ingen level requirement. Tipper det var derfor det er påkrevd primal nether, siden du faktisk må inn i en heroic instance for å skaffe, og da må du være 70 tror jeg? Mulig det går ann å jukse til på ett vis :!:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Deadbeat: en god rogue tar ikke en god warlock. Sorry Mac. En god warlock har 350+ resilience, 12k hp. Ved hjelp av deathcoil, drain life og healthstone kan en rogue gjøre 25k skade uten å drepe warlocken. Neste patch, med trinket som fjerner stun, er det for alvor GG for rogues i dueller. De er ikke det de var før lenger.

8652102[/snapback]

 

En god rogue vil aldri la en warlock death coile ham.

 

EDIT: Bare fordi Ming og crew på den videoen du så ikke klarte å drepe locken betyr det ikke at det er faktum. En combat speccet rogue VIL drepe en warlock.

 

EDIT2: Ming er en dårlig rogue.

 

EDIT3: 25k hp? Hva snakker du om?

Endret av cve
Lenke til kommentar

25 k skade ja. Life Drain, deathcoil, healthstone. Ikke at warlocken har 25k hp. Ming er ikke verdens beste rogue akkurat, nei, men INGEN rogues klarer å ta han du snakker om. Mange forskjellige rogues som prøvde, ikke bare Ming. Det er flere warlocks med det speccet, ikke bare han. Snakker generelt. Hvordan skal en rogue fjerne så mye HP fra en warlock uten å gi han et millisekund til å deathcoile? Lykke til.

 

Du har 4 sek stun med cheap shot, 10 sek incapacitate som interruptes av damage. Kidney shot blir fjernet av trinket. Jeg har spilt rogue selv, og de fleste warlocks er dumme/dårlige/dårlig geara, men en god warlock v en god rogue så taper roguen.

 

EDIT: 4 sekunder cheap shot, ja, av en eller annen grunn skriver jeg 3 hver gang jeg snakker om Cheap Shot.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Det morsomme er at vi tydeligvis er tilbake på det stadiet der warrior sprang rundt med arcanite reaper og twoshottet clothies og roguer, roguer er elendige og warlocker er udødelig.

 

Slapp av, warrior blir nerfet, roguer får tak i 150 dps daggere, og warlocker kommer alltid til å være udødelige.

Lenke til kommentar
25 k skade ja. Life Drain, deathcoil, healthstone. Ikke at warlocken har 25k hp. Ming er ikke verdens beste rogue akkurat, nei, men INGEN rogues klarer å ta han du snakker om. Mange forskjellige rogues som prøvde, ikke bare Ming. Det er flere warlocks med det speccet, ikke bare han. Snakker generelt. Hvordan skal en rogue fjerne så mye HP fra en warlock uten å gi han et millisekund til å deathcoile? Lykke til.

 

Du har 3 sek stun med cheap shot, 10 sek incapacitate som interruptes av damage. Kidney shot blir fjernet av trinket. Jeg har spilt rogue selv, og de fleste warlocks er dumme/dårlige/dårlig geara, men en god warlock v en god rogue så taper roguen.

8655984[/snapback]

Cheap shot varer vel i 4 sekunder.

Lenke til kommentar
25 k skade ja. Life Drain, deathcoil, healthstone. Ikke at warlocken har 25k hp. Ming er ikke verdens beste rogue akkurat, nei, men INGEN rogues klarer å ta han du snakker om. Mange forskjellige rogues som prøvde, ikke bare Ming.

 

EDIT: Glemte at han posisjonerte felguarden, så er ikke sikker nå på duellen med Evis og hvilken specc han hadde.

 

Men. Uansett, de fleste av dem hadde feil specc. De fleste av dem gikk med fullt pvp gear. Ja jeg er klar over at det er nødvendig i 3v3 og 5v5. Men i 1v1 er hvor mye dmg man klarer å gjøre innen den tiden man har som gjelder(warlock vs rogue). Dmgen til Ming etc er forferdelig, kanskje han kunne gjort det bedre hvis han mikset litt med gearet.

 

Og den warlocken er ikke spesielt god, men jeg antar de fleste av de roguene ble overrasket over hvor mye han tok i mot.

 

Det blir i hvertfall feil å si at det er umulig. Så vidt jeg husker hadde han 1600 hp igjen mot Ming etter å ha brukt alle cooldowns (Fel Dom) også. Det er en crits forskjell. Langt fra umulig. Og det er mot en middelmådig rogue som Ming, han prøvde å ta bandage mens en water elemental denget på han. LOL.

Endret av cve
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
The Spellfire and Shadoweave tunics have been changed to robes. 

 

YES!! Klovne dagene er over! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

8660521[/snapback]

 

Hehe, jeg må bare være enig med deg her.

 

:p

8661213[/snapback]

Skifter de navnet bare? :S Eller at den går over bena også?

Lenke til kommentar

jeg er stort sett fornøyd med alle patcher.

 

Joda warrior har blitt nerfet mye og buffet litt. Men i og med at jeg ikke spiller døgnet rundt så har jeg aldri hatt top-end gear, og det er stort sett disse folka som blir mest påvirket av slikt. Ikke det at alle merker virkningen, men for oss med mindre begavet gear så vil en gear oppgradering merkes sinnsykt mye bedre en litt nerfing og buffing.

 

Ellers er ikke sweeping strikes egentlig noen nerf...det er heller en fiks som ikke kommer til å ha noe særlig å si for min dmg output anyway. Og enrage og slikt har jeg aldri brukt i og med at jeg er 41 arms warrior for life:)

Lenke til kommentar

Nå er det jo slik at spillere med det beste gearet (som tydeligvis blizzard balanserer etter), bare kan kompensere med 10-20 mer dps på våpenet fra neste raid dungeon, mens casuals sitter igjen og biter i det sure eplet.

 

Merker du flurry nerfen når du plukker opp et par 100 dps våpen fra black temple? sikkert ikke. Merker du den når du prøver å levle en warrior? garantert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...