Gå til innhold

Ny patch som kommer. Skuffet, eller overasket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en hit på 1200 er vel ikke akrobat veldig mye.. Roguen min på lvl 67 gjør det på mobs. Men er ikke så bekymra for de nerfene warriors får, Sweeping strike nerfen er vel strengt tatt en bugfix. Flurry nerfen er mer urovekkende, men den har nok sin grunn i at glancing blows blir redusert.

Lenke til kommentar
Hit, AUTOHIT. SKulle likt å se deg hitte så mye du Kule-ku.

2k ms hit også btw.

8639526[/snapback]

 

Auto hit ja, skriv det da ;) Du vil nok fortsatt se de etter denne patchen. kanskje de blir litt sjeldnere en stund, til folk får et par nye epix.

 

(kom til å tenke på det.. Tror faktisk jeg har auto hita for 1200+ :) med warrior'n det da, på en lock. Men det var når jeg var Arms.)

Lenke til kommentar

Skuffet, de nerfer Paladin HEALING o_O.

 

Tusen takk nå vet jeg ihvertfall ikke hva blizzard vil med klassen min, vi skal visst ikke være gode i en dritt :!: .

 

Og dette med Warrior nerfing er kjedelig ja, men jeg har warriors på min server som kan burste for nesten 10k dmg så fort de har rage med alt det intercept/ms/whirlwind fjaset.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er rart at warrior plutselig er overpowered når de bruker en 3 minutt cooldown og hitter 1200, mens når en mage bruker 3 minutt cooldown og hitter 5000 er det ikke overpowered? :)

 

Uansett, største idiotiet med denne patchen er animasjonen på spellreflect.. Siste, og eneste morroa en prot-warrior kunne ha i pvp er nå borte. Jaja.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...