Gå til innhold

Er Pre tbc legendarys vendor trash nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk gjennom bank slottene mine i går, og endte med å selge una mange epics og blues fra tiden før burning crusade. En item jeg ikke helt fikk meg til å selge var Sulfuras. Virket litt søkt å selge en orange, selv om den er ubrukelig nå.

Men så begynte jeg å tenke, er orange pre tbc ting ubrukelige til evig tid?

Noen som har hørt eller lest om blizzard har tenkt å bruke dem til noe kreativt.

(en quest hvor f.eks Sulfuras var en item du kunne løse inn for å få byttet ut med et eller annet)

Kommer vel ikke til å skje, det er bare bling bling faktor, eller 16g hos vendor

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en stor bling bling. :) tror aldri blizzard har sagt at man skal kunne oppgradere legendary's i bc. ta vare på den. du brukte vel ca 2k g på den i sin tid? :)

edit: tenkte ikke på guild banken >_<

Endret av Be__bad
Skrevet

De er fine å se på :) Pluss at de viser at du har strevd med å få den, uansett hvilke stats den har. Akkurat som forskjellige mounter, statussymbol.

Skrevet

Brukes ikke Thunderyfury ennå som tankesverd? -20% attackspeed er ikke å kimse av?

Uansett: Ta vare på Sulfuras, det er en evig pimp - selv om den blir slått av en lvl 66 green fra Halaa :-)

Skrevet
Gikk gjennom bank slottene mine i går, og endte med å selge una mange epics og blues fra tiden før burning crusade. En item jeg ikke helt fikk meg til å selge var Sulfuras. Virket litt søkt å selge en orange, selv om den er ubrukelig nå.

Men så begynte jeg å tenke, er orange pre tbc ting ubrukelige til evig tid?

Noen som har hørt eller lest om blizzard har tenkt å bruke dem til noe kreativt.

(en quest hvor f.eks Sulfuras var en item du kunne løse inn for å få byttet ut med et eller annet)

Kommer vel ikke til å skje, det er bare bling bling faktor, eller 16g hos vendor

8637064[/snapback]

2k, å neida

Når eye droppet, mekket vi sulf rett etter raidet. Guild banken hadde alt vi trengte.

Jeg måtte farme arc bars og sende til banken, det var alt.

Skrevet
Brukes ikke Thunderyfury ennå som tankesverd? -20% attackspeed er ikke å kimse av?

Uansett: Ta vare på Sulfuras, det er en evig pimp - selv om den blir slått av en lvl 66 green fra Halaa :-)

8637201[/snapback]

TF brukes vel enda, men imp Thunder clap har vel tatt over for den debuffen en del, tror ikke disse stacker.

Men litt mer OnTopic: Ta vare på legendarys ;) alltid kos å ha det.

Skrevet

8637201[/snapback]

TF brukes vel enda, men imp Thunder clap har vel tatt over for den debuffen en del, tror ikke disse stacker.

8637408[/snapback]

Kungen i Nihlium bruker TF til tankesverd.

Skrevet

8637201[/snapback]

8637408[/snapback]

Kungen i Nihlium bruker TF til tankesverd.

8638919[/snapback]

Tihi, akkurat det skulle jeg også si :p

Tror det er flere tanks som bruker TF ja...

Skrevet

Får håpe det kommer nye legendarys.. og da tenker jeg ikke på limiterte våpen som kun kan brukes i instances etc. Pimp faktoren der er ikke mye å skryte av hvis en ikke kan stå å polere i ORG/IF :p

Skrevet (endret)
Får håpe det kommer nye legendarys.. og da tenker jeg ikke på limiterte våpen som kun kan brukes i instances etc. Pimp faktoren der er ikke mye å skryte av hvis en ikke kan stå å polere i ORG/IF :p

8639278[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
gadkuw3o_kaelweapons.JPG
Endret av Vegiboy
Skrevet (endret)
*snip*

TF brukes enda pga singel target treathen som proccen gir, debuffen stacker ikke med imp TC og er derfor mer eller mindre waste. Men nå som tankevåpen begynner å komme opp i 90-100dps blir nok TF også utdatert :)

Får håpe det kommer nye legendarys.. og da tenker jeg ikke på limiterte våpen som kun kan brukes i instances etc.  Pimp faktoren der er ikke mye å skryte av hvis en ikke kan stå å polere i ORG/IF

Bold Vegi :)

Endret av TaigaH
Skrevet

8639278[/snapback]

gadkuw3o_kaelweapons.JPG

8639341[/snapback]

hehe ... traff spikern på hodet der :p

Skrevet

8639278[/snapback]

gadkuw3o_kaelweapons.JPG

8639341[/snapback]

8640046[/snapback]

Nei? Disse kan bare brukes i black temple.

Skrevet

8639278[/snapback]

gadkuw3o_kaelweapons.JPG

8639341[/snapback]

8640046[/snapback]

Nei? Disse kan bare brukes i black temple.

8640579[/snapback]

Nei, de kan bare brukes i tempest keep.

Skrevet

Det har jo blitt confirma av en GM at det finnes en questline til Ashbringer legendary, men ingen som enda vet hvor vi finner den andre sønnen til Mograine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...