Gå til innhold

Trailer: Medal of Honor: Airborne #2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker veldig godt denne videoen. Først ser man filmen og sier til seg selv "dette ser da ikke noe spesielt ut!", men så avbryter fortelleren hele greia, og viser oss det vi vil se. Variasjon og handlingsfrihet som vi alle savner fra CoD. Det går an å få filmatiske momenter uten at spillet skal måtte være scriptet til stein. Gleder meg veldig. :)

Lenke til kommentar
Liker veldig godt denne videoen. Først ser man filmen og sier til seg selv "dette ser da ikke noe spesielt ut!", men så avbryter fortelleren hele greia, og viser oss det vi vil se. Variasjon og handlingsfrihet som vi alle savner fra CoD. Det går an å få filmatiske momenter uten at spillet skal måtte være scriptet til stein. Gleder meg veldig. :)

8634281[/snapback]

Hehe, ja. Jeg ble også veldig sånn "Jaha.. Og dette er de stolte av?"

Må nok se nærmere på Airborne når det kommer ut, selv om jeg er ganske lei av WW2 shooters.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Ser ganske spennende ut, kanskje jeg kan få noe av MOHAA følelsen tilbake med Airborne, men er litt bekymret om alle brettene foregår om natten ?

 

Alle screens som jeg har sett til nå har vel vært det tror jeg.

 

Uansett håper på bra MP her.

8643532[/snapback]

 

Selvsagt kommer jo ikke alt til å foregå om natten. De har bare lagt ut bilder fra det samme brettet. Flere luftbårne operasjoner ble fullført på dagtid, som Market Garden, den i Nederland.

Lenke til kommentar

Dette blir bare et nytt spill i serien. Spillet er jo ikke realistisk for fem flate øre. Du er en "tanks" som lett kan drepe 150 tyskere per oppdrag. Både allierte og tyskere spawner rundt deg hele tiden, i tillegg har spillet sikkert tonnevis av forhåndsbestemte hendelser.

Lenke til kommentar
Og det har du stort grunnlag for å si? Spillet har jo ikke kommet ut enda.

8645592[/snapback]

 

Nei, men mye av dette vises på videosnuttene jeg har sett. Du ser jo lett i videosnuttene (gameplay) at du er en levende tanks bak fiendens linjer. Du tåler 50-100 skudd, dreper 100 tyskere per oppdrag, allierte og tyskere spawner hele tiden, samtidig som mye av det som skjer er scriptet.

Lenke til kommentar
Og det har du stort grunnlag for å si? Spillet har jo ikke kommet ut enda.

8645592[/snapback]

 

Nei, men mye av dette vises på videosnuttene jeg har sett. Du ser jo lett i videosnuttene (gameplay) at du er en levende tanks bak fiendens linjer. Du tåler 50-100 skudd, dreper 100 tyskere per oppdrag, allierte og tyskere spawner hele tiden, samtidig som mye av det som skjer er scriptet.

8657512[/snapback]

 

Jeg vil heller ha litt arkade-WW2-action med stor frihet (à la MoH: Airborne) enn det repetitive og trøtte Brothers In Arms. Huff, greit nok at man skal ha "realisme", men BiA var yawn. Da holer jeg meg heller til det fantastiske Red Orchestra. Ingen WW2-FPS kommer over det uansett. Synes det er flott med arkade-WW2-FPS også, men CoD manglet det viktige elementet FRIHET. MoH:Airborne blir i det minste litt forskjellig hver gang man spiller det. Man har mulighet til å flanke fienden.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...