Gå til innhold

problem med s.t.a.l.k.e.r


Anbefalte innlegg

har nettop instalert stalker på pcen, men når jeg starter på første level så ser jeg nesten ikkeno, eneste jeg ser er at det er blått rundt meg og himmelen når jeg ser opp...men jeg hører stemmen til han fyren som sjekket meg i introen og greier..har lasta ned patch men fik det samme problemet...noen ideer? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lurer bare på hvordan jeg kan finne ut hvilken verson av stalker jeg har jeg?

 

Det pleier jo og stå nede i hjørnet på menyen i andre spill men ikke her.

 

Edit: har nå lest på andere forum at det skal stå versjon nr nede i venstre hjørne, noe det ikke gjør oss meg dessverre. Er det en annen måte jeg kan finne ut hvilken versjon jeg har da ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Edit: har nå lest på andere forum at det skal stå versjon nr nede i venstre hjørne, noe det ikke gjør oss meg dessverre. Er det en annen måte jeg kan finne ut hvilken versjon jeg har da ?

 

Mange spill kan man skjekke versjonen ved og se på egenskaper til exe fila, versjon nummeret står dær av og til, ellers bruke det og ligge i .ini mappa, hvis ikke d står noen av de plassene skjekk registeret, skriv regedit i kjør, og velg HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> navnet til de som ga ut spillet, så skal det vel ligge dær, hvis det ikke er warez, siden de ikke installer spillet normalt, men bruker no unpack greier.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sitter fast i stalker nå jeg.

 

Har fått i oppdrag og drepe alle bandittene rundt agrophom reasearch facility, problemet er bare att jeg dreper alle bandittene jeg kommer over uten at jeg klarer missionet, jeg lover dere jeg har gått i ring rundt på det området så sinsykt mye nå og det kan da ikke være noen banditer igjen, vel merkelig nok så duker det opp noen banditer etter lenge men de må jo spawne helt tilfeldig, jeg mener det er jo ikke så stort område, jeg holder på med dette til tida omtrent renner ut (24 timer i spillet)

 

Noen som har klart dette oppdraget ?

 

Er det meninga at jeg skal gå under bakken igjen, jeg var jo nylig der for og sankke med The Doctor.

 

Jeg skjønner ingen ting, til og få hodepine av, er dette en seriøs bug eller noe så tror jeg kanskje det må vær den mest iriterans !

Lenke til kommentar
Sitter fast i stalker nå jeg.

 

Har fått i oppdrag og drepe alle bandittene rundt agrophom reasearch facility, problemet er bare att jeg dreper alle bandittene jeg kommer over uten at jeg klarer missionet, jeg lover dere jeg har gått i ring rundt på det området så sinsykt mye nå og det kan da ikke være noen banditer igjen, vel merkelig nok så duker det opp noen banditer etter lenge men de må jo spawne helt tilfeldig, jeg mener det er jo ikke så stort område, jeg holder på med dette til tida omtrent renner ut (24 timer i spillet)

 

Noen som har klart dette oppdraget ?

 

Er det meninga at jeg skal gå under bakken igjen, jeg var jo nylig der for og sankke med The Doctor.

 

Jeg skjønner ingen ting, til og få hodepine av, er dette en seriøs bug eller noe så tror jeg kanskje det må vær den mest iriterans !

8979620[/snapback]

 

Det er sikkert bare en bug, egentlig bare å drite i den questen..

Lenke til kommentar
Er det pach 1.0003 ? er den jeg har og lommelykta fungerer fint oss meg.

8982399[/snapback]

 

Patch 1.003 ja.

 

Og når eg tenker meg om så er det egentlig alt lys som blinker/oppfører seg unormalt.

 

Edit: Legger til 2 bilder.

Problemet mitt viser ikke så veldig godt.

Men bildene er tatt med et øyeblikks mellomrom, begge med lommelykt på.

 

Og det er ikke alle posisjoner/vinkler lykten lyser opp på heller, så den er faktisk mer plagsom enn til nytt til tider.

post-30783-1183311782_thumb.jpg

post-30783-1183311791_thumb.jpg

Endret av TonyMontana
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på hva alle grunnene til det kan vær men muligens: skjermkort, skjermkort drivere, tja det er alt jeg kommer på, men igjen sånt vet ikke jeg så mye om. Og ja eller kanskje en feil med selve spillet.

 

Kan oppgradere driverene, reinstalere spillet er det jeg kommer på.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...