Gå til innhold

liten laptop, tre valg. Grafikkløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes også den Asusen, Z37S ser utrolig bra ut... Synd den ikke har et bedre skjermkort. Men den vil vel klare å kjøre eldre spill sånn som WC3 osv helt greit. Hva med wow? :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er jo denne pc'en vi har diskutert, kjære deg ;)

8729752[/snapback]

;) Hehe, men takk for bump'n!

Men jeg skulle gjerne sett at den kom inn i butikken om ikke så lenge. Så vi kunne ha sett noen tester osv på den.

Skrevet

Denne maskinen så utrolig fin ut! Har veldig lyst på den nå ...

Finnes det tester der ute som jeg kan lese på? (kanskje de har funnet ut noe der slik at jeg kan spare 10k kroner).

Og hva er dette;

Intel Turbo Minne er en helt ny teknologi. Gir opptil 2X raskere oppstart, og sparer opptil 20% batteritid. Kryss av her hvis du ønsker dette installert i maskinen for noe?

Minne som i RAM ? eller cache? eller noe helt annet?

Skrevet (endret)

Så ikke ut som Wikipedia visste hva det var, men hva er det ikke hardware.no vet ? :p

Intel Turbo Memory

Intel Turbo Memory er tidligere kjent som Robson. Dette er et nytt lag med minne i maskiner for å gjøre programmer enda litt raskere. Intel Turbo Memory passer i en Mini PCIe plass internt i den bærbare og vil etter en viss tids bruk inneholde de mest brukte programmene for raskere oppstart og bruk, samt bedre batterilevetid. Teknologien fungerer med Windows Readyboost, som er en av de nye funksjonene i Vista.

Kilde: http://www.hardware.no/nyheter/baerbar_pc/..._centrino/39194

Et par hundre kroner for lengre batteritid og raskere maskin er så lite i en 10k+ maskin :)

Endret av unwill
Skrevet

kjøper den ikke uten robson hvis du skal ha vista på den nei :) eller XP for den del.. funker vel på en måte som en rask "swap" partisjon, som ikke går til disk men rett i fra minnet

Skrevet

Har noen et ordentlig bilde av tastaturet (norske taster helst) til Asus Z37S? Evt. vet noen om det er noen andre Asus-modeller som bruker samme tastatur?

Skrevet

Takker. Den maskina virker høyst aktuell for mitt vedkommende. Litt synd at de ikke har fått på plass en TrackPoint though. Får håpe det dukker opp noen tester snart. Støynivå og batterilevetid hadde vært interessant å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...