Gå til innhold

liten laptop, tre valg. Grafikkløsning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne maskinen så utrolig fin ut! Har veldig lyst på den nå ...

 

Finnes det tester der ute som jeg kan lese på? (kanskje de har funnet ut noe der slik at jeg kan spare 10k kroner).

 

Og hva er dette;

Intel Turbo Minne er en helt ny teknologi. Gir opptil 2X raskere oppstart, og sparer opptil 20% batteritid. Kryss av her hvis du ønsker dette installert i maskinen for noe?

 

Minne som i RAM ? eller cache? eller noe helt annet?

Lenke til kommentar

Så ikke ut som Wikipedia visste hva det var, men hva er det ikke hardware.no vet ? :p

 

Intel Turbo Memory

Intel Turbo Memory er tidligere kjent som Robson. Dette er et nytt lag med minne i maskiner for å gjøre programmer enda litt raskere. Intel Turbo Memory passer i en Mini PCIe plass internt i den bærbare og vil etter en viss tids bruk inneholde de mest brukte programmene for raskere oppstart og bruk, samt bedre batterilevetid. Teknologien fungerer med Windows Readyboost, som er en av de nye funksjonene i Vista.

 

Kilde: http://www.hardware.no/nyheter/baerbar_pc/..._centrino/39194

 

Et par hundre kroner for lengre batteritid og raskere maskin er så lite i en 10k+ maskin :)

Endret av unwill
Lenke til kommentar

Takker. Den maskina virker høyst aktuell for mitt vedkommende. Litt synd at de ikke har fått på plass en TrackPoint though. Får håpe det dukker opp noen tester snart. Støynivå og batterilevetid hadde vært interessant å vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...