Gå til innhold

diskusjon.no-treff i Bergen


Eplefe

Anbefalte innlegg

Det er nå bestemt at det blir den 16 juni Avgi stemme for dato du syntes passer best! ^^

 

Dere som vil være med: Send meg et PM med navn og alder så jeg får satt sere opp på listen!

 

SteffyPants har sånn halvveis utfordret meg til å bleke håret og få meg en "skikkelig" frisyre, noe jeg har gått med på. (for en dag, riktignok)

Og jeg tenkte å ta den helt ut med å ha et treff sånn ca. samtidig, vi snakker etter 4 juni, men helst før sommerferien (pga festivaler osv). Og jeg tenkte vi kunne starte i byen, for så å reise hjem til meg og sitte ute og drikke smoothies. (Dette forutsetter at folk ikke er redd/allergisk mot hund/katt)

 

Dette vil da tilsi at de som vil være med på et slikt treff må være med å spleise på innkjøp til smoothie/milkshake-ingredienser.

 

Jeg vil ikke ha noen øvre, eller lavere aldersgrense, så om noen har noe i mot at det kommer folk fra forskjellige aldre, kan de likegodt la være å klage på dette, alle er velkomne.

 

De som ønsker det kan drikke, hvis de er gamle nok kan de og drikke i byen, men hjemme hos meg, kan alle som vil drikke, men jeg tar ikke ansvar for noen som drikker seg hinsides, så dette anbefales ikke om du ikke klarer å ta vare på deg selv.

 

Forslag mottas med takk! :)

 

Meld dere på, folkens, send meg et PM med navn, alder og mobiltelefonnummer, så skal jeg sette dere opp på listen.

 

Påmeldte:

avatarhell_hatbutter_shoelacehaert.jpg Eplefe - Rebecca - 16

av-37689.gif - SteffyPants - Stefan - 19

av-90299.jpg - Fisker - Mathias - 14

av-22017.gif - TLZ - Torbjørn - 19

av-32991.gif - wh1te -Karsten - 20

av-80296.jpg - Mrs. Hatta - Lena - 17

av-51936.gif - Orresnei - Snorre - 18

av-9225.jpg - Blib - Tor - 21

PatrickM - Patrick - 14 (Blit femten dagen treffet er!)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, nå tyder alt på at det blir en lørdag. :)

8635094[/snapback]

Lørdag høres bra ut, spesielt med tanke på at inntak av alkohol passer best på en fredag eller lørdag. Jeg bare sier det med en gang. Jeg vil ha jordbær/bringebær-smothiee!

 

Edit: Snufs, Eplefe stjal min store "Opprette tråder om Bergenstreff"-jobb. Nå er jeg ingenting verdt lenger. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...