Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om jeg vil kalle det mote, men joggebukser og boblejakker er uten tvil en utbredt stil. ser sånne kids overalt for tia :) men har ikke spesielt mye imot det, det er litt sexy med joggebukser på noen chicks

Skrevet

På trikken her om dagen var det en fyllik som kritiserte klærne mine :p Jeg hadde på meg hvite penbukser, sorte pensko, sort genser, og sort kasjmirfrakk med silkeslag. Altså, meget ekslusive klær.

Der satt han i en gammel blå boblejakke, jokkesko, utslitte jeans, og en genser med firmalogoen hans på. Han sa at sånn som jeg så ut så kunne jeg aldri vært en del av hans indre sfære av venner :p Han mislikte sterkt de hvite buksene mine. lol

Skrevet
Han sa at sånn som jeg så ut så kunne jeg aldri vært en del av hans indre sfære av venner

Det er jo egentlig veldig hyggelig sagt, spesielt fra en fyr som tydeligvis er ganske interessert i joggebuksestilen som andre i denne tråden snakker om.

Skrevet (endret)

Jeg var i Bulgaria i sommer, da var det 3 gutter på bare 11 år eller noe, som gikk rundt med en øl i hånden og svæære t-skjorter, og så klart store smykker og svære bukser :s det så ganske teit ut.

Endret av SunnivaKL
Skrevet

Jeg kler meg i Hip Hop stilen jeg synes det er tøft ;) svære klær og sånt !

Stilen jeg ikke liker å se er vel emo stilen.. jeg har egentlig ikke noe imot sånne folk men det er vel den stilen jeg liker minst xD

Skrevet
Dominerende hvite klær etter Labour Day er jo fyfy. Var sikkert det han mente.

Eh, siden når begynte vi å feire labour day?

Det han ville fram til var at det ikke var lurt å bruke hvite bukser på høsten, ikke noe mer. Han begynte å beinflørte med meg av en eller annen grunn mens han dissa meg.

Skrevet

Eh, siden når trenger man å feire noe for å bruke det som en tidspæl? Jeg var forøvrig litt lite seriøs. Ser ikke for meg at en boblejakke-mann vet om at man ikke skal bruke hvitt etter LD.

Skrevet (endret)
Han begynte å beinflørte med meg av en eller annen grunn mens han dissa meg.

Synes du det var informasjon som var nødvendig å dele, særskilt til oss som har en tendens til å tenke mye koffert? Jeg ser for meg et bilde 2, og det bildet er faen ikke søtt.

Endret av dicktator
Skrevet (endret)

humm.

1. Folk i 19/20+ som sitter fast i 90-tallet.

2. Jenter med svart hår og syykt mye brunkrem og matchende boblejakker og thights og litt.

3. De som ikke har noe klesstil. Bare kjedelige vanlige klær.

4. Saggebukser.

Endret av Kuroi-Neko
Skrevet

Jeg synes det ser skrekkelig dumt ut med desse jentene som går rundt i gata med pysjamasbukser. Det var vel helst tidligere på året jeg såg dette mye;)

Skrevet

liker ikke hip-hop stil. dette skyldes nok heller det at jeg får negative konnotasjoner til hip-hopere generelt.

hip-hop'ere er små wannabe macho kids med den samme overlegne attituden og gi-faen-holdningen til alt - det jeg får inntrykk av.

Skrevet
Det han ville fram til var at det ikke var lurt å bruke hvite bukser på høsten, ikke noe mer. Han begynte å beinflørte med meg av en eller annen grunn mens han dissa meg.

Kanskje han brukte "negs" på deg? :p (se pic up tråden)

Skrevet
På trikken her om dagen var det en fyllik som kritiserte klærne mine :p Jeg hadde på meg hvite penbukser, sorte pensko, sort genser, og sort kasjmirfrakk med silkeslag. Altså, meget ekslusive klær.

Der satt han i en gammel blå boblejakke, jokkesko, utslitte jeans, og en genser med firmalogoen hans på. Han sa at sånn som jeg så ut så kunne jeg aldri vært en del av hans indre sfære av venner :p Han mislikte sterkt de hvite buksene mine. lol

hadde dissa deg selv as, bøge h&m wannabe richkid

Skrevet

hadde dissa deg selv as, bøge h&m wannabe richkid

Stol på meg, ingen av de klærne var fra H&M. De er skreddersydd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...