Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at man bruker de er jo fordi man skal "flyte" over bakken når man shuffler. Så de har ihvertfall et praktiskt bruksområde.

Med mindre disse buksene inneholder luftputet som faktisk hjelper deg å flyte over bakken. har de ingen prakitsk funkjon. :p
Skrevet

Litt lei denne stilen: (ikke helt sikker hva man kan kalle den, pappagutt uniform?)

-Uggs eller hvite converse

-Skinny-fit jeans

-Romslig jakke (HH, CG, etc)

-Tan, Halvlangt blondt hår, og sleik.

-New York yankees caps

Skrevet

Ja, også:

-vans/skatesko

-Skinny-fit jeans

-Litt stor, grå hettegenser

- Urban/swag T-skjorte

-Tan, Halvlangt blondt hår, og sleik.

-New York caps

Skrevet

Jeg trudde det var hardstyle eller jumpstyle som brukte de buksene, ikke shufflere

Man shuffler vel til hardstyle, og til jumpstyle så driver man vel med det som kalles "jumpstyle" eller tar jeg helt feil nå?

Skrevet

Grunnen til at man bruker de er jo fordi man skal "flyte" over bakken når man shuffler. Så de har ihvertfall et praktiskt bruksområde.

Hmm, da lærte jeg noe nytt i dag!

...men så skal de jaggu klare å dra i land en kul dans før de overbeviser meg om at de forferdelige buksene er en nødvendighet. Av en eller annen grunn stiller jeg meg i sterk tvil til at de klarer nettopp det.

Skrevet

Kan ikke akkurat si at buksene bidro noe særlig til dansen, ser fortsatt ut som et epileptisk anfall spør du meg.

Menmen, whatever floats your boat...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lol. Var på Strossa på Samfundet i Trondheim i helgen hvor Dave Randall var DJ(søk ham opp for musikk). Gjett hvem det var mange der av? Cybergothere. En dame der gikk rundt og danset med sånn "gassmaske". Helt jævlig

EDIT: Randall, ikke Randell

Endret av logaritmemannen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...