Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Jeg så en space kar på bussen forleden dag. Han hadde på seg noen stygge Ecco-ish chelsea boots (med glidelås!!) og sorte jeans. Jakken og hodeplagg er omtrent et kapittel for seg selv. Den koksgrå jakken var noe ull/bomullsgreier (forferdelig stygt stoff) som satt stramt fra ca midt på lårene og helt opp til å dekke halsen, med en lang rad knapper. På hodet hadde han flosshatt!! Han gikk for en weird trollmannslook!!! Übersært. Har forøvrig sett samme karen i sorte jeans, converse, kortermet skjorte og vest. Ikke lekkert det heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker absolutt ikke Mods of Norway. De har vel litt till dall som kan funke hvis du kjører en litt gjennomført fargerik stil, men de fleste ser jo ut som små 12åringer der de løper rundt i de draktene sine. Merker jeg får helt barneskole assosiasjoner når kiosken der jeg jobber fylles opp med voksne menn som kan finne på å kle seg i slikt, blæh.

Endret av Carlgutt
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Typisk "rocka, men pynta"-stil har jeg i 99% av tilfellene svært lite til overs for. Tenker da mye innslag av svart og hvitt. Jeans i sort eller en "kul" vask, skjorte i svart eller hvit med slips i motsatt farge eller band t-skjorte med dressjakke utapå kombinert med noen harry smykker av noe slag. Var på musikkjam i dag og så alt for mange i 40+ alderen som kjørte noe slikt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...