Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sort dress brukes bare i begravelser og pretensiøse gallamiddager.

Man bruker vel forsåvidt smoking/kjole og hvitt i "pretensiøse gallamiddager"

Sort dress er forebeholdt begravelse.

Feil. Det er ikke alle kveldsarrangementer som er formelle nok til smoking/kjole og hvitt, og der sort dress absolutt er passende. Skal du f.eks. i teateret vil det på de fleste forestillinger være rimelig upassende med smoking, men helt ok med sort dress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sort dress brukes bare i begravelser og pretensiøse gallamiddager.

Man bruker vel forsåvidt smoking/kjole og hvitt i "pretensiøse gallamiddager"

Sort dress er forebeholdt begravelse.

Feil. Det er ikke alle kveldsarrangementer som er formelle nok til smoking/kjole og hvitt, og der sort dress absolutt er passende. Skal du f.eks. i teateret vil det på de fleste forestillinger være rimelig upassende med smoking, men helt ok med sort dress.

Feil.

Man skal ha på seg smoking overalt. Selv i dagliglivet.

• Liker 1
Skrevet

Ah. Sorry. Glemte at du lever i 1927, hvor Levis er de eneste som lager jeans, og hvor man tydeligvis bruker smoking til daglig.

Skrevet (endret)

Jesus fucking christ. Av alle mulige rare innlegg jeg har skrevet valgte du å reagere på DET?

Edit: Og måten jeg sier det på? Wtf? Jeg kunne godt sagt rett ut: "Ramius, du er utrolig gammeldags som mener at Levis er de eneste som lager ordentlige jeans, og at man skal gå med smoking til vanlig." Jeg mistenker imidlertid at han ikke var 100 % seriøs, og derfor svarte ikke jeg 100 % seriøst jeg heller. Herregud...

Endret av fkm
  • Liker 1
Skrevet

Jesus fucking christ. Av alle mulige rare innlegg jeg har skrevet valgte du å reagere på DET?

Edit: Og måten jeg sier det på? Wtf? Jeg kunne godt sagt rett ut: "Ramius, du er utrolig gammeldags som mener at Levis er de eneste som lager ordentlige jeans, og at man skal gå med smoking til vanlig." Jeg mistenker imidlertid at han ikke var 100 % seriøs, og derfor svarte ikke jeg 100 % seriøst jeg heller. Herregud...

Bare innse det, du kan ingenting om klær. Derfor er alt du sier bare irriterende.

• Liker 6
Skrevet

Istedenfor å irritere vedkommende enda mer, så bør du godta og at han reagrer på måten du oppfører deg på/skriver til andre folk og heller tenke på det enn å lage mer "trøbbel".. Slik som normale mennesker gjør.

Bimbo og mote hører ofte sammen, og det er en skam. Gjelder gutter også..

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjorde det ja fkm, det er måten du sier det på. Det skaper unødvendig dårlig stemning.

Så det er ikke trolleinnlegg slik som det fkm svarte på som skaper dårlig stemning, altså? :roll:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Her er det faen meg ikke dårlig stemning, og kan heller ikke se at fkm prøvde å lage dårlig stemning. Og de som reagerte på fkm sin kommentar har egentlig ingenting på nettet å gjøre, om de ikke tåler såppas.

the_worst_outfits_640_02.jpg

Endret av Skrujernet
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...