hfthomas Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Haha, det der må jo bare være kødd. Bare puttet skotrærne oppi der av mangel på andre plasser, og tatt bilde for morro skyld. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Nei nei, det er et samarbeid mellom Alden og Crocs, selvsagt. Lenke til kommentar
CTQ Skrevet 9. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2014 Nei nei, det er et samarbeid mellom Alden og Crocs, selvsagt. Ikke glem converse. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg kjenner ei kjerring som ikke gidder å kle på seg varmere klær om vinteren. Hun går i en liten topp og trange jeans uten noen strømpebukser / stillongs eller lignende under, og hun går aldri med votter eller lue. Hun går med dette selv om det er midt på vinteren, kald vind og nesten tjue minusgrader utendørs. Når hun kommer innendørs, så går hun rundt og klager og sutrer over hvor vanvittig kaldt det er. I tillegg krever hun at alle varmeovnene blir satt på full guffe slik at det blir brennhett inne, bare fordi hun ikke klarer (eller gidder) å kle seg selv etter forholdene.. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Det høres ut som om hun har større problemer enn dårlig stil. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Jeg kjenner ei kjerring som ikke gidder å kle på seg varmere klær om vinteren. Hun går i en liten topp og trange jeans uten noen strømpebukser / stillongs eller lignende under, og hun går aldri med votter eller lue. Hun går med dette selv om det er midt på vinteren, kald vind og nesten tjue minusgrader utendørs. Når hun kommer innendørs, så går hun rundt og klager og sutrer over hvor vanvittig kaldt det er. I tillegg krever hun at alle varmeovnene blir satt på full guffe slik at det blir brennhett inne, bare fordi hun ikke klarer (eller gidder) å kle seg selv etter forholdene..Mor di? Eller tante/Bestemor? Siden du kjenner hun så godt? Endret 11. mars 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Han sier ingenting om hvor godt han kjenner denne personen. Det kan være en klassekamerat, venninne eller noe annet, det. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Dersom noen har veldig lyst til å finne/Hva slags stil liker du ikke å se bilder. Så er det bare å stille seg på inngangen av EPA/RIMI bygget på baksiden ved parkeringsplassen i Sarpsborg mot PELLYGATA med kamera klart. Der går det utrolig mye stygt kledde folk. Gjennomsnitts pensjonistdama går i snowjoggs selvom det ikke er vinter, boblejakker som lyser som neon fra 80 tallet og helt rå stil med innslag av leopardmönster. Men jeg har ikke hjerte til å ta bilder av de, men jeg tenker jo litt. Det er faktisk billige klär å få kjöpt på Cubus eller brukten. Så hvorfor går folk frivillig i sånt. Men livet er nok hardt eller noe.... Endret 12. mars 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. april 2014 Rapporter Del Skrevet 16. april 2014 Ikke noe galt med antrekket, men eksplosjonen i bruken av Al Bazar sine syver-sliper føler jeg virkelig ikke. Synes det rett og slett at det er litt småtacky. 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 16. april 2014 Rapporter Del Skrevet 16. april 2014 Enig. Så en fyr som jobbet på Gunnar Øye som hadde et sånt slips en gang, så utrolig try-hard ut. De funker bare på Lino Ieluzzi imo. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 18. april 2014 Rapporter Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Gutter lker kanskje dette og jeg har alltid vært for at folk må gå i hva de vil men til en viss grense. Det er litt vanskelig å unngå å se sånt 24/7 om sommeren. jeg personlig trenger ikke å se hele ræven.Eller når de er såpass korte at jeg kan nesten se rævhølet om de bøyer seg.Hva er neste? naken på gaten? Endret 18. april 2014 av Mai 3 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 (endret) Syns det er helt nydelig og oppfordrer alle pene jenter som har fylt 16 til å gå slik Endret 19. april 2014 av TityBoi 6 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 Jeg har en fellesnevner på de som går sånn. Løs. Om det stemmer eller ikke, er meg revnende likegyldig. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 Wow, wow, let's not jump to conclusions! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 De får jo rumpa til å se utrolig stygg ut. Blir litt som med for liten BH, og dobbeltpupp. 4 Lenke til kommentar
Mai Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 Jeg har en fellesnevner på de som går sånn. Løs. Om det stemmer eller ikke, er meg revnende likegyldig. Tja ville ikke gått så langt å kalt noen løs pga klærne deres men at de liker oppmerksomhet kanskje? De får jo rumpa til å se utrolig stygg ut. Blir litt som med for liten BH, og dobbeltpupp. Den blir ihvertfall ikke finere med de på Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 Jeg kan strekke meg til tøsete. Det er vel midt imellom løs og oppmerksomhetssyk, er det ikke? Nei? Meh. Uansett, som jeg skrev, var det min oppfatning. Om det stemmer eller ikke, spiller ingen rolle. Ikke for min del ihvertfall. Frem til det motsatte har blitt bevist selvsagt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. april 2014 Rapporter Del Skrevet 19. april 2014 (endret) Jeg synes d er tvilsomt å klage på at jenter går med lite klær, det sagt så har jeg ikke noe mot at enkelte er tvilsomme... snart er det vår og vi får se mer hud... Jippi Endret 19. april 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
CYA Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Tanken som går gjennom hodet når du møter på dette ute hos kunde: "Å faen...". photo storage Endret 20. april 2014 av CYA Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Syns antrekket var litt over the top, men ser bedre ut enn veldig mye annet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå