Rankiz Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Grunnen til at man bruker de er jo fordi man skal "flyte" over bakken når man shuffler. Så de har ihvertfall et praktiskt bruksområde. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ja, det er ikke mange som går rundt i dem, uten å danse. Dansen, buksene og musikken er like ille. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Er du en shuffler om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg trudde det var hardstyle eller jumpstyle som brukte de buksene, ikke shufflere Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Grunnen til at man bruker de er jo fordi man skal "flyte" over bakken når man shuffler. Så de har ihvertfall et praktiskt bruksområde. Med mindre disse buksene inneholder luftputet som faktisk hjelper deg å flyte over bakken. har de ingen prakitsk funkjon. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Litt lei denne stilen: (ikke helt sikker hva man kan kalle den, pappagutt uniform?) -Uggs eller hvite converse -Skinny-fit jeans -Romslig jakke (HH, CG, etc) -Tan, Halvlangt blondt hår, og sleik. -New York yankees caps Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Ja, også: -vans/skatesko -Skinny-fit jeans -Litt stor, grå hettegenser - Urban/swag T-skjorte -Tan, Halvlangt blondt hår, og sleik. -New York caps Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg trudde det var hardstyle eller jumpstyle som brukte de buksene, ikke shufflere Man shuffler til hardstyle da... Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg trudde det var hardstyle eller jumpstyle som brukte de buksene, ikke shufflere Man shuffler vel til hardstyle, og til jumpstyle så driver man vel med det som kalles "jumpstyle" eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har ikke peiling. Driver dere med det siden dere kan så mye? Var forøvrig halvhjertet forsøk på trolling Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Grunnen til at man bruker de er jo fordi man skal "flyte" over bakken når man shuffler. Så de har ihvertfall et praktiskt bruksområde. Hmm, da lærte jeg noe nytt i dag! ...men så skal de jaggu klare å dra i land en kul dans før de overbeviser meg om at de forferdelige buksene er en nødvendighet. Av en eller annen grunn stiller jeg meg i sterk tvil til at de klarer nettopp det. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Kan ikke akkurat si at buksene bidro noe særlig til dansen, ser fortsatt ut som et epileptisk anfall spør du meg. Menmen, whatever floats your boat... 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=gTlArkmvVHI Er man cybergoth, så er man cybergoth, og da skal det faen meg danses! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Cybergoth er så ufattelig sykt. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Lol. Var på Strossa på Samfundet i Trondheim i helgen hvor Dave Randall var DJ(søk ham opp for musikk). Gjett hvem det var mange der av? Cybergothere. En dame der gikk rundt og danset med sånn "gassmaske". Helt jævlig EDIT: Randall, ikke Randell Endret 8. oktober 2012 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Cypergoth folk ligger farlig nær toppen av samfunnets parasitter. Greit å være småsær, men hallo Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 Kan ikke akkurat si at buksene bidro noe særlig til dansen, ser fortsatt ut som et epileptisk anfall spør du meg. Menmen, whatever floats your boat... Hjelper jo lite å se på videoer som viser dette dårlig, synes denne er bedre. Her ser du ihvertfall at det "flyter" mer. http://www.youtube.com/watch?v=0AaULxnOJwU&feature=related Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2012 det gjør fortsatt ikke buksene bedre... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå