Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blåe tånegler - hva skal jeg gjøre?


jahas

Anbefalte innlegg

Har spilt fotball i for små sko i snart en månd nå. Trodde de skulle vie seg ut, men det skjedde tydeligvis ikke :(

 

Det jeg lurer på er:

hva skjer når du får blå-tånegler?

Går det bort etterhvert?

Kan jeg gjøre noe for å få de bort?

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i samme situasjon som deg.

Dette gjelder da begge storetærne. På høyrefoten har jeg klipt av halve neglen, da det vokser ut ny under. På venstrefoten er det annerledes. Der er hele neglen blå(er nesten svart nå, så er litt bekymret). Der prøver jeg å klippe den kortere å kortere.

 

Men jeg vil tro at de vil falle av etter hvert som de dør og det kommer nye negler under.

Lenke til kommentar
Jeg er i samme situasjon som deg.

Dette gjelder da begge storetærne. På høyrefoten har jeg klipt av halve neglen, da det vokser ut ny under. På venstrefoten er det annerledes. Der er hele neglen blå(er nesten svart nå, så er litt bekymret). Der prøver jeg å klippe den kortere å kortere.

 

Men jeg vil tro at de vil falle av etter hvert som de dør og det kommer nye negler under.

8599629[/snapback]

 

Kjøp større sko? Kan jo ikke spille fotball i sko som ikke passer.

8599630[/snapback]

 

Høres betryggende ut, tror jeg :hmm:

 

Større sko skal kjøpes i næreste fremtid. Var nye sko så jeg følte at jeg måtte prøve dem før jeg kasta dem. Det førte til to helfarga storetånegler :!:

Lenke til kommentar

Klemstret tommelen i et vindu for noen år siden, det var ikke deilig. Neglen ble umiddelbart blå, og var det ganske lenge. Etterhvert begynte det å vokse ny negl under, og til slutt falt den gamle av. Det er litt ubehagelig og stygt å se på, men det ordner seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Dette har skjedd med meg to gongar. Begge gongane har dei dett av etter kvart. Det som skjer er at ei ny nagl kjem under den blå. Denne var med meg halvveis utvokst då eg missa den blå nagla. Alt er som normalt no.

Lenke til kommentar

Jeg hadde gress-sko som jeg trodde var passe store, men de var tydeligvis ikke det og jag klarte kanpt ei halv trening på kuntgresset, tåa ble blå og etter ca to måneder var den så løs at jeg kunne rive den av... den hadde akurat rukket å vokse ut etter at jeg fikk blå tå for over et år siden når jeg ble stemplet... Fort jort!

 

Tåa di kan du rive av etter en måneds tid også vokser den ut igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...