Gå til innhold

Hvor mange lag er det du holder med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å heie på både TIL og B/G er som å både heie på Vålerenga og Lyn.

8592436[/snapback]

Vålerenga og Lyn, det er meg. Nei, heier jo seff på enga, men siden Lyn er Oslolag og jeg vil ha Osloglory, vil jeg heller at Lyn vinner TL enn f.eks. Brann, LSK eller RBK.

Liverpool er favoritten i england, Valencia i Spania, men kan ikke si jeg heier på Valencia.

Lenke til kommentar
Vålerenga og Lyn, det er meg. Nei, heier jo seff på enga, men siden Lyn er Oslolag og jeg vil ha Osloglory, vil jeg heller at Lyn vinner TL enn f.eks. Brann, LSK eller RBK.

 

Huh? Merksnodig. Er du bydelslag-tilhenger er jo Lyn - på tross av at de er Oslo-lag - den største rivalen. Og nettopp fordi de kommer fra hovedstaden: De kjemper om de samme talentene, har jevnt over samme nedslagfelt på publikumssiden og konkurrer om sponsorer og markedsføring sammen med Lyn. Derav grunnen til å håpe Lyn går til dundas, i tillegg som det er et skikkelig derbyoppgjør! At du anstendlig håper at Lyn skal ta gullet istedenfor for eksempel RBK er ikke ikke annet en særs pussig.

 

Og: Er det ikke dere vif-tilhengere som intenst bedyrer at Lyn absolutt er det største hatlaget - og ikke for eksempel LSK?

Endret av Ituca
Lenke til kommentar
Vålerenga og Lyn, det er meg. Nei, heier jo seff på enga, men siden Lyn er Oslolag og jeg vil ha Osloglory, vil jeg heller at Lyn vinner TL enn f.eks. Brann, LSK eller RBK.

 

Huh? Merksnodig. Er du bydelslag-tilhenger er jo Lyn - på tross av at de er Oslo-lag - den største rivalen. Og nettopp fordi de kommer fra hovedstaden: De kjemper om de samme talentene, har jevnt over samme nedslagfelt på publikumssiden og konkurrer om sponsorer og markedsføring sammen med Lyn. Derav grunnen til å håpe Lyn går til dundas, i tillegg som det er et skikkelig derbyoppgjør! At du anstendlig håper at Lyn skal ta gullet istedenfor for eksempel RBK er ikke ikke annet en særs pussig.

 

Og: Er det ikke dere vif-tilhengere som intenst bedyrer at Lyn absolutt er det største hatlaget - og ikke for eksempel LSK?

8646675[/snapback]

Jeg hater LSK og Stabæk, men aller mest Brann. Lyn har jeg ingenting imot. Men jeg holder med VIF, jeg er ikke fan og er ikke medlem av klanen. Det eneste laget jeg noensinne har holdt ordentlig med, var Oslo Øst i sin tid, fordi det var laget fra MIN bydel.

Lenke til kommentar

Til dere som heier på lag i andre land,er dere på særlig av kampene? Møtt noen av spillerne?

 

Skjønner ikke hvordan dere kan ha et elskeforhold til en klubb som spiller så langt unna,er for meg noe helt uforståelig. Man kan jo ikke ha et fnugg av klubbfølelse når du bare sitter foran tven og hører resultatet og ser målene,og det er det.

Lenke til kommentar

Newcastle og Vålerenga. Real Madrid er også et lag jeg helst ser at det går bra med, grunnet mange sesonger med laget i CM3. Litt rart at jeg ikke føler det på samme måten med Ajax, siden jeg spilte rundt 35 sesonger med de i CM3. :p

 

Edit: Også alle lag som spiller mot Liverpool og Manchester United.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Til dere som heier på lag i andre land,er dere på særlig av kampene? Møtt noen av spillerne?

 

Skjønner ikke hvordan dere kan ha et elskeforhold til en klubb som spiller så langt unna,er for meg noe helt uforståelig. Man kan jo ikke ha et fnugg av klubbfølelse når du bare sitter foran tven og hører resultatet og ser målene,og det er det.

8659224[/snapback]

 

Sant, derfor jeg er FAN og ikke supporter av følgende klubber: Boro i England og Milan i Italia. Har også et godt øye til Leeds, Bayern München, Bayer Leverkusen og Odd.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Til dere som heier på lag i andre land,er dere på særlig av kampene? Møtt noen av spillerne?

 

Skjønner ikke hvordan dere kan ha et elskeforhold til en klubb som spiller så langt unna,er for meg noe helt uforståelig. Man kan jo ikke ha et fnugg av klubbfølelse når du bare sitter foran tven og hører resultatet og ser målene,og det er det.

8659224[/snapback]

 

 

Nei si det! Man kan ha mange forskjellige grunner, de fleste med røtter i barndommen. For min del er grunnene til at jeg er United supporter mange:

1: Første fotballkamp jeg noensinne så på tv: Man Utd - Newcastle (2-1)

2: Første landskamp jeg noensinne så på stadion: Norge-Ungarn (Solskjær putta vinnermålet, og etter kampen traff jeg Henning Berg).

3. Pappa er United supporter.

4. Møtte Solskjær på flyplassen på vei til min første United kamp.

5. Første fotballdrakt: 96/97 modell Man Utd (20 Solskjær)

6. United var det laget som fikk mest spalteplass i aviser og tv da jeg begynte å interessere meg.

7. Onkelen min fikk enorme mengder supporterutstyr fra United gjennom jobben.

P.S. Som 8-åring så jeg Liverpool tape 2-0 for Rosenborg på Ullevaal.

 

Slike grunner sitter ofte igjen hos mange og er en utløsende faktor for hvilket fotballag du interesserer deg for. Dessuten hvis ingen interresserte seg for andre lag enn sit eget lokale tippeligalag, ville sportsdiskusjoner blant venner blitt betydelig kjedeligere.

Endret av Multekrem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...