Gå til innhold

Problemer med Gforce Ti 4600 i Max payne

f.HiTmAn

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et ti 4600 kort men jeg får ikke til og spille max payne på høyeste grafikk :( Når jeg skal starte spillet bare slutter spillet seg automastisk og jeg kommer ut i windows igjen noen som vet hvordan løse problemet??

Det skjer på alle instillinger. feks.viss jeg tar alt på low skjer det samme og alt på medium. :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke dette en kjent bug med piratversjonen av dette spillet da..?

Ikke vet jeg, men hvis noen føler seg truffet, så vet man kanskje grunnen til at det ikke funker...

Skrevet

Hvilket OS kjører du? For jeg mener å huske at Max Payne ikke fungerer med win xp. Jeg har i vertfall aldri fått may payne til å fungere etter at jeg instalerte XP.

Skrevet

Hei

Jeg kjører dualboot med Win98SE og WinXP-Pro. Max Payne vil ikke kjøre under XP, men kjører fint med best mulig bildekvalitet under Win98SE.

Jeg har et P4 oppsett med Intel Chipsett og har et Gainward GS Ti4600-kort.

Av denne grunn alene tror jeg ikke du har et problem med grafikkortet ditt, men antar du kjører XP.

Jeg har ikke giddet å gjøre noe med det, fordi om jeg vil spille dette spillet - og noen andre som heller ikke vil kjøre under XP, da booter jeg bare opp med Win98SE i stedenfor og alt er plutselig såre vell igjen 8)

Ice T.

Skrevet

det er mulig du må klokke ned skjerkortet ditt litt. :-?

(egentlig skulle maskina restarta seg da,, men...).. hvert et forsøk.. :D

mvh. Kristian Skjøtt 8)

Skrevet

Alt funka :p etter at jeg lasta ned 1.05 patch og jeg kjører XP :D

Jeg har grafikken på det beste og spillet går støkent!!

Takk for alle svarene :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...