Gå til innhold

StatoilHydro med ny logo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vi ikke opprette en "konkurranse" hvor man er ut etter beste navn og logo? Etter et par dager/uker(/år om vi skal gjøre det som de som faktisk bestemmer) så blir det opprettet en poll hvor man kan stemme på sin favoritt. Når navnet er valgt er det opp til forumets medlemmer til å skape noe festelig i photoshop/mspaint (for de som foretrekker det), hvor det deretter blir gjennomført nok en poll. Vinneren avsendes til StatoilHydro per mail.

8596495[/snapback]

 

Tenkte på det selv, før jeg leste posten din. Kom igjen, jeg blir med..

Lenke til kommentar
Ganske så stilrent, men for lite distinkt. Hvor er dråpen? Navnet var veldig dårlig utformet, om du prøver det i en settning:"Skal vi stikkke på StatoilHydro og ta en burger?". Det kan nok godt tenkes at bensinstasjonene blir kalt noe annet.

8582382[/snapback]

 

Viss det er logoen til Statoil du mener, har de en flamme som logo.

Lenke til kommentar

Jeg synes logoen er stilren, og passende til et midlertidig navn og logo (i følge det jeg har lest skal de skifte til nytt navn og ny logo om ikke veldig lenge). Flott blåfarge i kombinasjon med en stilig font, synes det var en fin logo jeg :) Og tviler sterkt på at søsteren din på åtte kunne laget denne, selv om den er enkel, så er den gjennomtenkt og modifisert ned til minste lille detalj. Mye design som er latterlig enkelt(men også pent), og selv om det i teorien er lett å lage, så er det mye tenking og modifisering bak.

Lenke til kommentar

Det har de siste årene blitt utrolig minimalistisk.

Selv liker jeg dette, hvorfor ha masse greier som ikke har noe mening i en logo? F. Eks en flamme, et hjul, en slange eller hva enn man måtte komme på ..

 

Syntes selv den er stilren, liker fargen veldig godt, og den ser jo seff profesjonell og offisiell ut.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Ja jeg er veldig sent ut med dette, men siden Statoil nå har startet å pumpe ut den nye logoen sin i media så synest jeg at den ligner voldsomt på Djuice sin logo, og vet ikke hvordan det er med andre, men når jeg ser logoen så tenker ikke jeg på Statoil i det hele tatt, men hodet mitt kobler den automatisk opp mot mobiltelefoni. Noen andre som "sliter" med dette?

 

_statoil_ny_logo_j_1022249v.jpg

 

djuice.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...