Gå til innhold

HPs HDX-monster lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror faktisk jeg kunne tenkt meg noe slikt, men bare ikke HP.. :)

8579100[/snapback]

 

Hvorfor ikke HP?

8580731[/snapback]

Enig med steina, at det er HP rekker det ned.

 

Jeg selv har vert borti så mye feil med blant annet HP maskiner, og andre "elkjip" maskiner, at det er til å grine av. så HP står ikke akkurat høyt oppe på ønskelista mi.

Lenke til kommentar
Tror faktisk jeg kunne tenkt meg noe slikt, men bare ikke HP.. :)

8579100[/snapback]

 

Hvorfor ikke HP?

8580731[/snapback]

Enig med steina, at det er HP rekker det ned.

 

Jeg selv har vert borti så mye feil med blant annet HP maskiner, og andre "elkjip" maskiner, at det er til å grine av. så HP står ikke akkurat høyt oppe på ønskelista mi.

8581057[/snapback]

 

 

Når di sier det så. Elkjøp maskiner.. uff. . ALDRI kjøp en maskin på Elkjøp, ikke nødvendighvis på grunn av maskinen, men den ELENDIGE servicen. En venn av meg måtte vente et halvt år på å få maskinen tilbake fra service (uten å få låne pc) og ei veninne av meg fikk pcen formatert uten forvarsel og mistet alle bildene sine.

 

Men sorry off tipic . HP har vel stort sett ikke særlig mere feil enn andre maskiner?

Lenke til kommentar
<Er vel mer retta mot gamere og andre ungdommer som istedet for å drasse rundt på en hel desktop kan klappe igjen lokket og ta den med på div LAN.

 

Her har vi et bruksområde ja.

 

<Er 20 tommer lite å spille spill på? Da er du nok litt bortskjemt mtp skjermstørrelse....

 

Tja, synest du det?

 

6000 Så får du en god 22 tommer. Litt mere så har du 24 tommer. Det fremmer spill opplevelsen vil jeg tro, men jeg spiller ikke så mye lengre da. De fleste spillene jeg har spilt var på en 14 tommer :)

8579773[/snapback]

 

Normalt er 17 og 19" LCD brukt for spilling, ikke noe over med hensyn til avstand og størrelse. FPS spillere har aldri noe skjermer over 19" av god grunn, du greier ikke å ha fokuset på hele skjermen.

 

19" er mer enn bra nok og ihvertfall 20". Så må du også tenke på svartid noe som blir dårligere desto større skjerm du har.

Lenke til kommentar
i tillegg er det en HD klar TV-tuner

Hvilken tuner er det snakk om? DVB-T? Kan den brukes i Norge? HD-klar er et begrep som vanligvis brukes om det engelske begrepet HD Ready, dette gjelder kun TV-er/projektorer etc. Det er ikke slik at alt som på en eller annen måte støtter HDTV er HD Ready.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om, så kan man jo nesten like greit kjøpe en iMac som den greia her, størrelsesforskjellen er ikke stor...

 

AtW

8584657[/snapback]

 

stemmer det . Eller en mac book pro :love: (da får man følelsen av lett bærbart i tillegg om det er det man er ute etter)

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på dere som klager på skjermkortet, hva VET dere om dette skjermkortet egentlig?

Det at der er en HP maskin har ganske lite å si, er ganske fine de dyrere hp'ene.

Ellers en fin maskin, men det burde vært høyere oppløsning

8588857[/snapback]

 

Høyere oppløsning?

20" paneler lages hovedsakelig med den oppløsningen. Hvorfor bruke mer penger på å kjøpe et skjeldent (og kanskje ikke eksisterende) panel? Da blir jo maskinen aldri solgt.

Lenke til kommentar
20" paneler lages hovedsakelig med den oppløsningen. Hvorfor bruke mer penger på å kjøpe et skjeldent (og kanskje ikke eksisterende) panel? Da blir jo maskinen aldri solgt.

8592543[/snapback]

Det er vanlig oppløsning på stasjonære maskiner, bærbare har ofte høyere oppløsninger pr tomme. Du får jo 17" med 1920*1200.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...