blixen71 Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Noen som har noen NWN2-builds de vil dele med oss andre. Jeg har drevet og testet en del og det er jo så uendelig mange muligheter. Noen blir veldig bra mens andre blir heller mislykka Må si jeg liker spellsword-karakterer. Gir mange gameplaymuligheter med samme karakteren. God i nærkamp, men kan også grille og buffe som bare det Jeg har en Assimar Paladin 5/Sorcerer 6/Eldritch Knight 9 som min favoritt. Høy-DC level 7 spells, turn undead, divine shield og might, smite evil, 4 attacks, høy armor class og bra attack bonus og nærkamp-punch! Start-stats: STR 16, DEX 10, CON 14, INT 12, WIS 12, CHA 17 (22) 1: Pal, Luck of heroes 2: Sorc 3: Sorc, Power attack 4: Pal, CHA+ 5: Sorc 6: Sorc, Still spell 7: Pal 8: Sorc, CHA+ 9: Pal, Divine might 10:Sorc 11: EK 12: EK, CHA+, Practiced spellcaster (Sorcerer) 13: EK 14: EK 15: Pal, Divine shield 16: EK, CHA+ 17: EK 18: EK, Weapon focus i det våpenet du ønsker 19: EK 20: EK, CHA+ Luck of heroes og weapon focus kan byttes med andre feats, men de andre er must. Med still spell kan han kaste spells i full rustning og skjold uten å misse. Utstyr han ønsker er STR og CHA-boosters, en bra rustning og skjold, og et godt våpen. Det ultimate er Holy avenger longsword. Post gjerne mislykka builds også. Hva er den mest inkompentente level 20-karakteren som er lagd her i landet hehe? Hva med en gnome rogue 1, shadow dancer 10, bard 3, wizard 6 for eksempel Endret 9. mai 2007 av blixen71
PantZman Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Har en 16 Rogue, 4 bladedancer (dark elf) eller no i den dur som jeg synest stinker ganske kraftig. Kult å kunne gå stealth rett forran trynet på folk, men når det kommer til damage må den bare gi opp.
Arang Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Bare spill Cleric. Det er bortimot umulig å tape så lenge du kjører på med buffs. Strength og War er fine domains, deretter bare tar du alt av spells som gjør deg sterkere, tøffere eller bedre til å slåss.
Sollid Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Jeg spilte som Paladin/ Warlock Ødela savenmin med det klarte ikke lenger enn til Neverwinter.
Splitter Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Måtte bare poste dette bildet. Ikke dårlig attack bonus for en wisard det der. Endret 11. mai 2007 av Splitter P. Inegal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå