Gå til innhold

Verdens hittil beste CPU-luftkjøler er lansert!


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da var den i hus og montert. Idle-temp i forhold til Boxed-kjøleren sank med 16 grader hos meg. Har forstått det sånn at man ikke kan stole på verken coretemp, everest eller BIOS 100%, men uansett er 16 grader ned med bare å bytte kjøler en viss referanse. Kjører nå min E6600 på 3,6 GHz blank :) og coretemp viser 38 grader idle. Ikke over 50 på load.

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
Da var den i hus og montert.  Idle-temp i forhold til Boxed-kjøleren sank med 16 grader hos meg. Har forstått det sånn at man ikke kan stole på verken coretemp, everest eller BIOS 100%, men uansett er 16 grader ned med bare å bytte kjøler en hvis referanse.  Kjører nå min E6600 på 3,6 GHz blank  :)  og coretemp viser 38 grader idle.  Ikke over 50 på load.

8819647[/snapback]

 

 

har under 30 grader på idle med min 6600 3.7ghz. Og det er med

Noctua NH-U12F

 

Det ble målt med tat og coretemp

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar

Joda, men disse tempene varierer fra system til system. På AWD9-MAX kortet mitt fra ABIT ligger jeg 10-15 grader lavere enn jeg gjør på EVGA, så poenget mitt er at den vil gjøre en kjempejobb uansett :) Her er testen fra Anandtech hvor flere kjølere er testet på samme system. Du vil se at den smadrer f.eks Noctua NH-U12F med 9-10 grader på idle 3,7-3,8GHz og 13-18 grader på load.

 

http://www.anandtech.com/casecooling/showdoc.aspx?i=2981&p=3

Lenke til kommentar
Hvor kjøpes denne kjøleren?

8825266[/snapback]

Jeg fikk en kompis som er sånn ebay-fan til å bestille den til meg fra England. Ble dyrt som f... i forhold til hva jeg måtte betalt hvis jeg hadde ventet til den kom til Norge, men jeg klarte ikke vente lenger :no:

 

Totalt med frakt å toll betalte jeg 929,- :ermm:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
SHAISE! :scared:

Vet noen når den lanseres i lille Norge?

 

Jaja, når det tenkes litt om er det ikke skremmende heller med tanke på at du fikk den fra england.. ;)

8826955[/snapback]

 

Har ikke lyst til å si hvem som har 11stk. av denne på lager siden det er over en uke til jeg får penger og skal ha en selv. Sier jeg dette er det vel tomt når jeg skal ha den....

Får tenke litt på det, men tipper det ikke går lang tid før noen poster link :cool:

Lenke til kommentar
Ourasi: De hadde bare 2 igjen når jeg sjekka ;)

8827575[/snapback]

 

Veit ikke hvilken side du henviser til, men du er sikker på at dette er Extreme utgaven og ikke vanlig Ultra120?

Min side har 10stk. igjen så ligg unna :D

Idag er det bare for jævli varmt, orthos loader på 62C mens normalt er 52-54C, ikke noe stabilitetsproblemer selfølgelig, men vifta spinner for ille. På tide med noe annet....

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Ahh, kom igjen da! Er garantert tomt når du får penger alikevel... om du gir meg linken nå og det blir tomt eller om du venter og det blir tomt spiller vel ingen rolle.

 

BTW!! jeg kan kjøpe resten av dem og så får du kjøpe en av meg, how does that sound??

Send meg linken på mail [email protected] og jeg garanterer at du får en! :yes:

Til samme pris, seff!:-)

Endret av Keff
Lenke til kommentar
Ahh, kom igjen da! Er garantert tomt når du får penger alikevel... om du gir meg linken nå og det blir tomt eller om du venter og det blir tomt spiller vel ingen rolle.

 

BTW!! jeg kan kjøpe resten av dem og så får du kjøpe en av meg, how does that sound??

Send meg linken på mail [email protected] og jeg garanterer at du får en! :yes:

8827662[/snapback]

 

Får vel hjelpe denne siden med litt salg da, den er dansk, men selger til norge, og portoen er knapt dyrere enn her. Eneste bakdelen er at du må betale forskudd/kort...

Bestillt der før, og de er kjappe, og seff er prisen billigere enn i norge....

 

http://coolerkit.dk/product.asp?product=711&sub=50&page=1

Lenke til kommentar

"Varer som ønskes leveret til andre EU-lande end Danmark tilskrives ekstra fragt efter Post Danmarks gældende takster. Det er på nuværende tidspunkt desværre ikke muligt for privatpersoner uden for EU, at bestille varer hos CoolerKit Denmark."

 

Hvis de ikke har en avdeling i Norge de shipper fra må du si fra til den store stygge tollen at varen kommer inn til landet. Så du skal få lov til å betale moms på varen :)

 

Edit: Ja det var standard utgaven jeg hadde funnet :no:

 

Personlig bruker jeg Scythe Ninja Plus kjøleren, meget fornøyd :)

Endret av Largie
Lenke til kommentar
Ahh, kom igjen da! Er garantert tomt når du får penger alikevel... om du gir meg linken nå og det blir tomt eller om du venter og det blir tomt spiller vel ingen rolle.

 

BTW!! jeg kan kjøpe resten av dem og så får du kjøpe en av meg, how does that sound??

Send meg linken på mail [email protected] og jeg garanterer at du får en! :yes:

8827662[/snapback]

 

Får vel hjelpe denne siden med litt salg da, den er dansk, men selger til norge, og portoen er knapt dyrere enn her. Eneste bakdelen er at du må betale forskudd/kort...

Bestillt der før, og de er kjappe, og seff er prisen billigere enn i norge....

 

http://coolerkit.dk/product.asp?product=711&sub=50&page=1

8827791[/snapback]

 

 

 

Thanx dude:-) Skal jeg kjøpe en til deg også?

Lenke til kommentar
"Varer som ønskes leveret til andre EU-lande end Danmark tilskrives ekstra fragt efter Post Danmarks gældende takster. Det er på nuværende tidspunkt desværre ikke muligt for privatpersoner uden for EU, at bestille varer hos CoolerKit Denmark."

 

Hvis de ikke har en avdeling i Norge de shipper fra må du si fra til den store stygge tollen at varen kommer inn til landet. Så du skal få lov til å betale moms på varen :)

 

Edit: Ja det var standard utgaven jeg hadde funnet  :no:

 

Personlig bruker jeg Scythe Ninja Plus kjøleren, meget fornøyd :)

8827822[/snapback]

 

Har handlet fra dem flere ganger tidligere, uten toll og moms. En stund siden dog, kan hende ting er forandret idag.

 

Forsendelse/Delivery:

 

Sweden, Norway, Finland and Germany (Samlet vægt/Weight: 1150 Gram, DKK 175,00).

Delivery SE 1-5 days - NO/FI 2-6 days - DE 2-3 day

 

Leser man dette så er det ikke noe problem med salg til norge......................

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...