Gå til innhold

Verdens hittil beste CPU-luftkjøler er lansert!


Anbefalte innlegg

Buhuuu, jeg har bare 939sokkel...  da må jeg ha en festeplate i tillegg:(

jaja, får ta det som et tegn på at 3700cpu'n min er moden for oppgradering..  ikke er den gla i h264-filmer heller.. load på 100%, det er ikke bra

 

noen som veit hva man kan ta for en amd3700(san diego), 2048mb corsair xms c2 ram og et dfi lanparty nf4 ultra-d hk? og muligens et pov gf 7800gt..

8840500[/snapback]

 

Tipper du må et stykke ned i pris, men en godt råd er nok at du bør selge dem separat. Det er flere som er ute etter en av delene enn alle i en pakke, så lag 3 annonser, så er det nok noen derute som vil ha....

Men Thermalrights Ultra120 Extreme kan du jo kjøpe nå, så er i allefall den klar for din neste CPU. Tror neppe disse kjølerne kommer til å bli lagervare i bøtter og spann, så skader ikke å sikre seg en allerede nå. Imellomtiden kan du jo bruke den til å kjøle ned et par bokser med din favoritt drikke..... :thumbup:

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan nesten ikke skjønne hvorfor denne er så bra. Ser jo ut som en forminsket versjon av Ninja. I tillegg er det så vidt jeg ser bare aluminium.

8847222[/snapback]

 

Det er finner i aluminimum, men det er også det eneste, basen og heatpipes er i fornikla kobber. Den er ca. 6C bedre enn de nest beste i anantech's overklokkede X6800 system. Må jo sies at det forteller det meste. Den er ikke veldig mye bedre på et standar klokket system, men når den får litt å jobbe med f.eks. overklokket C2D eller Quadcores, reiser den ifra de andre...

Lenke til kommentar
Noen som vet om Thermalright ULTRA120 Extreme  er mye bedre enn

Scythe Mine Rev. B CPU Kjøler m/100mm vifte...Kunne godt ha tenkt meg og kjørt Thermalright ULTRA120 Extreme passivt isteden for den jeg har i dag med vifte hvis effekten var lik eller bedre med tempen.......

8850387[/snapback]

Her er en viss pekepinn:

http://www.anandtech.com/casecooling/showdoc.aspx?i=2981&p=3

 

Hmmm... Var visst ikke med den du nevnte :blush:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
Hvordan vil denne kjøle ned hovedkortet? Har et passivt P5W Dh Deluxe som trenger litt mer kjøling også... Og hvor mye kjølepasta trengs det for cpu, gpu og til HK? holder det med en tube med AC5?

8859305[/snapback]

Du kommer langt med den minste "sprøyta" med AS5. Er ikke så mye som skal til. Når det gjelder kjøling mot hovedkortet er vel ikke denne kjøleren optimal. I forhold til f. eks. Thermaltake Big Typhoon VX der viften ligger oppå kjøler og blåser ned mot hovedkortet, ligger vifta på Thermalright eXtreme på siden av kjøleren og blåser.

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar
Ser ut som denne kommer til å bli "banket" av OCZ HydroJet.

8860528[/snapback]

Spennende den ja :dribble:

8860941[/snapback]

 

Hva er egentlig vekten på denne kjøleren? Det ser ut som at festene skal brekke når som helst, med den kjøleren montert på hovedkortet.

8863269[/snapback]

 

Tja, den burde nok kanskje kommet med bæreveske i denne versjonen den er i nå. Og prislappen virker jo til å være hinsides, men prototyper har jo en tendens til nettopp det.

Uansett en avsporing fra Tr's Extreme kjøler, som faktisk endelig har kommet, og ikke lengre kun er en visjon..

Om disse som kjøpte fra danmark kunne dele sine opplevelser av Extreme kjøleren når den kom på plass, ville nok mange satt pris på dette, inkludert meg som har bestillt min på Netshop.

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...