Gå til innhold

Verdens hittil beste CPU-luftkjøler er lansert!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssen funker det egentlig med en slik klakkedas montert på et vertikalt hovedkort? Bestilte en 750-grams kjøler en gang som jeg rett og slett dreit i å montere fordi jeg syntes synd på den stakkars plata som måtte holde den fast ...

8827908[/snapback]

 

Så lenge du ikke skal løpe 400 meter hekk med maskinen på ryggen, så tåler hk-et belastningen fra kjølerene så lenge de er rett montert. Blir jo stort sett testa på denne måten med vertik. hk. :cool:

Lenke til kommentar
Oi, den så ut til å kjøle ganske bra utifra de fine grafene med de fine fargene!

 

Er egentlig ikke ute etter ny vifte, men er det noen som har noen info om hvor mye denne søtsaken støyer?

8827940[/snapback]

tror den blir levert uten vifte, så støyen velges vel med valget av vifte :innocent:

Lenke til kommentar
Ahh, kom igjen da! Er garantert tomt når du får penger alikevel... om du gir meg linken nå og det blir tomt eller om du venter og det blir tomt spiller vel ingen rolle.

 

BTW!! jeg kan kjøpe resten av dem og så får du kjøpe en av meg, how does that sound??

Send meg linken på mail [email protected] og jeg garanterer at du får en! :yes:

8827662[/snapback]

 

Får vel hjelpe denne siden med litt salg da, den er dansk, men selger til norge, og portoen er knapt dyrere enn her. Eneste bakdelen er at du må betale forskudd/kort...

Bestillt der før, og de er kjappe, og seff er prisen billigere enn i norge....

 

http://coolerkit.dk/product.asp?product=711&sub=50&page=1

8827791[/snapback]

 

 

 

Thanx dude:-) Skal jeg kjøpe en til deg også?

8827869[/snapback]

 

Hadde tenkt til å handle endel mer enn kun kjøleren, så får vente til penga kommer på kontoen. Flott at du tilbød deg dette men jeg bare venter jeg, så får jeg håpe det er en igjen til meg.........

Lenke til kommentar
Oi, den så ut til å kjøle ganske bra utifra de fine grafene med de fine fargene!

 

Er egentlig ikke ute etter ny vifte, men er det noen som har noen info om hvor mye denne søtsaken støyer?

8827940[/snapback]

tror den blir levert uten vifte, så støyen velges vel med valget av vifte :innocent:

8828006[/snapback]

 

 

Duh, my bad :) Burde vel strengt tatt sjekket ut dette før jeg poster..hehe

 

Vurderer selv å borre hull i veggen og slenge en radiator uttafor huset og prøve på en skikkelig heftig passiv sak...

Lenke til kommentar

Søker man på forumet etter Coolerkit, så finner man ut at det ikke er bare meg som handler derfra problemfritt. Så kan vel regne med at dette går som før. Forøvrig masse snacs der, til meget bra priser, så microplex tar godt betalt for utstyret sitt ja...............

Lenke til kommentar
Vil det ha noe for seg med push\pull på denne?

8828346[/snapback]

 

På Extreme forumet er det en kar som har testet denne med alle mulige settinger. Han konkluderte faktisk med at pull var bedre enn push, og at push/pull som vanlig var best, men ikke mye bedre enn pull alene....

Lenke til kommentar
Oi, den så ut til å kjøle ganske bra utifra de fine grafene med de fine fargene!

 

Er egentlig ikke ute etter ny vifte, men er det noen som har noen info om hvor mye denne søtsaken støyer?

8827940[/snapback]

tror den blir levert uten vifte, så støyen velges vel med valget av vifte :innocent:

8828006[/snapback]

 

 

Duh, my bad :) Burde vel strengt tatt sjekket ut dette før jeg poster..hehe

 

Vurderer selv å borre hull i veggen og slenge en radiator uttafor huset og prøve på en skikkelig heftig passiv sak...

8828211[/snapback]

 

Ha ja du kan jo kuppe vifta fra varmepumpa til naboen f.eks..... :!: Da hadde det blitt kjøling da. 120mm du liksom...pffff :p ! 550mm, DET hadde vært noe det! :w00t: Thermalright med 550mm Panasonic vifte selges... LITT monteringsproblemer må påberegnes :D

 

EDIT: I push\pull! harr,harr!

Endret av Keff
Lenke til kommentar
Vil det ha noe for seg med push\pull på denne?

8828346[/snapback]

 

På Extreme forumet er det en kar som har testet denne med alle mulige settinger. Han konkluderte faktisk med at pull var bedre enn push, og at push/pull som vanlig var best, men ikke mye bedre enn pull alene....

8828391[/snapback]

 

Oki, kjøper en extra vifte da, tilfelle...

Lenke til kommentar
Vil det ha noe for seg med push\pull på denne?

8828346[/snapback]

 

På Extreme forumet er det en kar som har testet denne med alle mulige settinger. Han konkluderte faktisk med at pull var bedre enn push, og at push/pull som vanlig var best, men ikke mye bedre enn pull alene....

8828391[/snapback]

 

Oki, kjøper en extra vifte da, tilfelle...

8828448[/snapback]

 

Skjekk PM Keff!!

Lenke til kommentar
Da var den i hus og montert.  Idle-temp i forhold til Boxed-kjøleren sank med 16 grader hos meg. Har forstått det sånn at man ikke kan stole på verken coretemp, everest eller BIOS 100%, men uansett er 16 grader ned med bare å bytte kjøler en viss referanse.  Kjører nå min E6600 på 3,6 GHz blank  :)  og coretemp viser 38 grader idle.  Ikke over 50 på load.

8819647[/snapback]

Hadde du problemer med montering? Har de fixet problemet med heatpipene?

Lenke til kommentar
Da var den i hus og montert.  Idle-temp i forhold til Boxed-kjøleren sank med 16 grader hos meg. Har forstått det sånn at man ikke kan stole på verken coretemp, everest eller BIOS 100%, men uansett er 16 grader ned med bare å bytte kjøler en viss referanse.  Kjører nå min E6600 på 3,6 GHz blank  :)  og coretemp viser 38 grader idle.  Ikke over 50 på load.

8819647[/snapback]

Hadde du problemer med montering? Har de fixet problemet med heatpipene?

8829960[/snapback]

Gikk veldig fint på mitt EVGA 680i :) Stikk innom en tur i morgen ettermiddag så kan du få se ;)

Lenke til kommentar
Da var den i hus og montert.  Idle-temp i forhold til Boxed-kjøleren sank med 16 grader hos meg. Har forstått det sånn at man ikke kan stole på verken coretemp, everest eller BIOS 100%, men uansett er 16 grader ned med bare å bytte kjøler en viss referanse.  Kjører nå min E6600 på 3,6 GHz blank  :)  og coretemp viser 38 grader idle.  Ikke over 50 på load.

8819647[/snapback]

Hadde du problemer med montering? Har de fixet problemet med heatpipene?

8829960[/snapback]

 

Skal ikke være noen som helst problemer med monteringen nå, det var bare pga. at de ikke hadde produsert ett eget feste for denne kjøleren. Nå skal den ikke være i nærheten av å komme i konflikt med varmerørene/heatpipes sies det på EXS forumet.

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
SHAISE! :scared:

Vet noen når den lanseres i lille Norge?

 

Jaja, når det tenkes litt om er det ikke skremmende heller med tanke på at du fikk den fra england.. ;)

8826955[/snapback]

 

Har ikke lyst til å si hvem som har 11stk. av denne på lager siden det er over en uke til jeg får penger og skal ha en selv. Sier jeg dette er det vel tomt når jeg skal ha den....

Får tenke litt på det, men tipper det ikke går lang tid før noen poster link :cool:

8827341[/snapback]

Da hadde jeg bestillt med en gang.

 

Det tar et par dager før pakken er på postkontoret ditt, og der blir den liggende i 2 uker fra du får henteseddelen.

 

Edit:

 

Så ikke at du måtte forskuddsbetale. :S

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Buhuuu, jeg har bare 939sokkel... da må jeg ha en festeplate i tillegg:(

jaja, får ta det som et tegn på at 3700cpu'n min er moden for oppgradering.. ikke er den gla i h264-filmer heller.. load på 100%, det er ikke bra

 

noen som veit hva man kan ta for en amd3700(san diego), 2048mb corsair xms c2 ram og et dfi lanparty nf4 ultra-d hk? og muligens et pov gf 7800gt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...