Turnfalken Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Heisann! Hadde vert kult å starte en tråd der man kan drive byttehandel, slik at alle har EN plass å gå når de skal bytte ting, f. eks: Invites, trials osv. Tenkte jeg kunne starte! Jeg har veldig lyst på en "buddy" kode i Lord of The Rings Online , og bytter denne mot en av følgende: 10 dagers WoW trial Eller Demonoid Invite Eller HDbits invite! Send PM Eller mail meg på [email protected] viss du er intresert?!
Groening Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Heisann! Hadde vert kult å starte en tråd der man kan drive byttehandel, slik at alle har EN plass å gå når de skal bytte ting, f. eks: Invites, trials osv. Tenkte jeg kunne starte! Jeg har veldig lyst på en "buddy" kode i Lord of The Rings Online , og bytter denne mot en av følgende: 10 dagers WoW trial Eller Demonoid Invite Eller HDbits invite! Send PM Eller mail meg på [email protected] viss du er intresert?! 8559864[/snapback] Så vidt jeg forstår er det ikke lov med slike tråder. Endret 7. mai 2007 av rawen100
ilpostino Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Så vidt jeg forstår er det ikke lov med slike tråder. ikke jeg heller.
Anbefalte innlegg