Torrevieja Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/8880/352701.html ''Article by Rachel Konrad 06/04/07 The Associated Press There is Bad news on the horizon for X-Box 360's HD-DVD Drive owners as Peter Moore told Rachel Konrad on a recent trip to Japan while entering negotiations with Pioneer. Microsoft's Xbox corporate VP of worldwide marketing and publishing Peter Moore told Japanese site ITmedia that the imminent release of the Blu-ray Xbox 360 peripheral could appear for the system before Christmas. Moore admitted that Microsoft's opinion on HD-DVD as the Next Generation format winner is bleak with the worst-case scenario being a repeat of the Beta vs.VHS war of the '80s. Moore also added Microsoft is giving the consumers the most cutting edge technology out there and In this moment in time Blu-Ray is that. As per usual Peter Moore couldn't help but have a go at Sony and the PS3 "However, he suggested that whatever the outcome of the HD-DVD/Blu-ray war, the Xbox 360 can adopt the dominant format since its uses an external drive. He also suggested that it's a weak point for PlayStation 3, saying Sony's system is stuck with only 1 format. Microsoft announced the Blu-Ray peripheral will connect to the Xbox 360 using one of the system's USB ports. Moore once again confirmed that the Blu Ray add-on for the Xbox 360 is only for watching movies, and there are currently no plans to use it for games, nor are there plans to release an Xbox 360 with an internal Blu Ray drive.
LucarioX Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Da blir det bare enda vanskeligere å velge Men er uansett gode nyheter dette synes nå jeg
Bertelsen Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Dette er jo gode nyheter, da 'vinner' man uansett. Endret 7. mai 2007 av Bertelsen
Torrevieja Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 Nå virker det litt suspekt da, men samtidig veldig logisk.. Microsoft vil nødig bli dratt ned i skipet hvis hd-dvd skulle feile.. Veldig bra syntes nå jeg, da driter jeg fett i ps3'en.. For meg er ps3 kun en god blu-ray spiller..
Cryovat Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Burde lansere en hybridenhet. Ville trolig dra opp prisene litt, men ville være den beste løsningen ovenfor kundene.
Dragoncrest Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hvis dette nå er tilfelle så tror jeg ikke det er noe stort tap for de av oss som faktisk har kjøpt HD DVD adrevet til X360. Det er pr dags dato kommet mange gode filmer til formatet, og hvis nå i værste tilfelle det ikke kommer flere utgivelser, så synes nå jeg at jeg har tilgang til nok gode titler til å forsvare de 1300 kronene jeg betalte for drevet. Hvis det nå kommer et Blu-ray drev til X360 så skal du ikke se bort i fra at jeg kommer til å vurdere det også. Hvis de klarer å prise det i samme gata som HD DVD drevet så blir nå X360 med HD DVD og Blu-ray drev en rimelig multiformat spiller.
Spillarkivet Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Helt klart! Det er jo forbrukerne som vinner på dette MS har også tidligere sagt at de hadde planer om å lansere en Blu-ray-spiller til 360 hvis Blu-ray vant krigen. Nå ser det altså ut som om de lanserer en spiller læll. De har sikkert fått det med seg at mange har kjøpt PS3 for å bruke den som Blu-ray-spiller.
Torrevieja Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 OG husk ! Pioneer og Microsoft har godt samarbeid, bare se på høytallerne som er spesial laget til xbox 360.. Så en god Blu-ray add on fra Pioneer JA TAKK !
Kjeksmestern Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 (endret) Trodde de skulle holde litt lav profil angående dette. Folk blir jo litt skeptiske til å kjøpe HD DVD-addonen når slikt kommer frem, hvertfall jeg. Uansett en gledelig "nyhet" (har jo egentlig hørt dette før) edit: glemte et punktum Endret 7. mai 2007 av Kjeksmestern
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Sier det jeg alltid har sagt, Microsoft gir meg et valg og det er jeg takknemlig for.
XtaZ Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Det er fint vi 360-gutta får enda bedre valg, men det virker så dumt å kjøpe HD DVD eller Blu-Ray generelt så tidlig uansett. Etterhvert så kommer det nok spillere som tar begge formater, har brenne muligheter, enda bedre kvalitet til en mye billigere penge og kansje også en harddisk. Da kommer PS3's Blu-Ray spiller til å ende opp akuratt som DVD gjorde med PS2 at den bare blir brukt som en ekstra spiller og addon spillerne til 360 likeså.
Megnus Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Liker det at Microsoft lar brukerne velge hva de vil ha
Laland Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Hvis den blir priset likt som hd dvd add-onen, kan det jo bli Core(2324)+HD DVD(1444)+ blu-ray (1444(?)) = 360 m/ HD DVD, blå-stråle for intet mindre enn 5212,- (pluss porto )
Dr.Peedee Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 "I just got an e-mail from my cousin in Japan " starter teksten det er linket til... Ringer ingen bjeller? http://www.itmedia.co.jp/news/articles/0704/27/news082.html http://www.engadget.com/2007/05/02/pioneer...drive-heads-for -the-states/ http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3146900 Og hvordan er linkene over som "beviser" hele greia?
Avean Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Sier det jeg alltid har sagt, Microsoft gir meg et valg og det er jeg takknemlig for. 8559443[/snapback] Jepp men dere har ikke alt i en og samme boks, dere må ha en ekstern spiller ved siden av. PS3 er en komplett underholdningsmaskin for framtiden, det er derfor jeg betalte 8000 for min maskin.
Torrevieja Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Skrevet 7. mai 2007 microsoft går da ikke ut med dette offentlig så tidlig, de er bare i forhandlingstadier med pioneer om en eventuell blu-ray deal.. Hd-dvd feiler og microsoft lanserer blu-ray add-on why not ? I WANT IT !
Dr.Peedee Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Er vel en grunn til at de ikke valgte den komplette underholdninsmaskin da, Avean.. Men altså til saken folkens... kjøper dere virkelig den "nyheten der"?
Bertelsen Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 Jeg tar den ikke for god fisk nei. Men MS har tidligere sagt at de vil komme ut med en Blu-Ray addon hvis forbrukerne ønsker det. Jeg ser ingen grunn til at de ikke skal komme med det hvis HD-DVD 'taper', de vil jo tjene penger på det, og alt dreier seg jo om penger.
Dr.Peedee Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 jeg utelukker ikke muligheten at det muligens blir en BD spiller til 360'n en eller annen gang med tanke på levetiden på konsollene. Men neppe at det skjer så fort, og neppe at det første vi hører er på den måten der og med de linkene der som beviser.
Anbefalte innlegg