Gå til innhold

Resident Evil 4 Wii til 3-400 kroner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er annonsert som billig tittel fra offisielt hold, om prisen tåler å komme over grensa her til lands gjenstår jo å se :p

Uansett ein tittel folk bør sjekke ut, spesielt om man har gått glipp av dette på PS2 eller GC.

Skrevet

Håper det blir en billigtittel her til lands også ja

Uansett ein tittel folk bør sjekke ut, spesielt om man har gått glipp av dette på PS2 eller GC.

8549296[/snapback]

De som gikk glipp av dette spillet holdt mest sannsynlig til under en stein dette året :)

Skrevet

Eg var ein av de som ikkje fikk herjet igang dette spillet før i år faktisk, utsatte og utsatte kjøpet på GC og fallt til slutt på PS2 versjonen/etter å ha spillt 10 timer ca på PC..uten grafikk patchen...)

Skrevet
Det er flere av Wii-spillene idag som ikke burde hatt noen høyere pris enn dette..

8552623[/snapback]

Der har du nok eit godt poeng.

Skrevet
Håper det blir en billigtittel her til lands også ja

8549296[/snapback]

De som gikk glipp av dette spillet holdt mest sannsynlig til under en stein dette året :)

8550711[/snapback]

Jeg studerte og/eller gikk på fylla. Ganske likt å holde til under en stein, bare mye mer gøy. Tror jeg kommer til å kjøpe spillet denne omgangen.

Skrevet

Hadde vært en grei pris ja. Håper på at Wii versjonen har mye ekstra bonus utstyr og kanskje diverse minispill osv, slik at det ikke blir helt likt de andre versjonene som jeg har runnet flere ganger.

Skrevet
Hadde vært en grei pris ja. Håper på at Wii versjonen har mye ekstra bonus utstyr og kanskje diverse minispill osv, slik at det ikke blir helt likt de andre versjonene som jeg har runnet flere ganger.

8555389[/snapback]

Det er vel presisert at spillet kun inneholde alt GC og PS2 versjonen hadde :)

Skrevet

8555389[/snapback]

Det er vel presisert at spillet kun inneholde alt GC og PS2 versjonen hadde :)

8556026[/snapback]

Joa, men man kan aldri være for sikker. :)

Skrevet
Flere slike billig-spill hadde vært genialt :)

Det er flere av Wii-spillene idag som ikke burde hatt noen høyere pris enn dette..

8552623[/snapback]

Nå har vel strengt tatt ikke Wii-spill høyere pris heller.

De koster iallefall 398,- hos Euronics, X360 = 498 & PS3 = 598. (På Forus)

Tar selvfølgelig forbehold om tilbud, det er iallefall det jeg betaler for alle mine titler til Wii.

Skrevet
Flere slike billig-spill hadde vært genialt :)

8552623[/snapback]

Nå har vel strengt tatt ikke Wii-spill høyere pris heller.

De koster iallefall 398,- hos Euronics, X360 = 498 & PS3 = 598. (På Forus)

Tar selvfølgelig forbehold om tilbud, det er iallefall det jeg betaler for alle mine titler til Wii.

8563625[/snapback]

Vel, har vært innom mange steder og prøvd å få tak i Wii-spill til greie priser. Og for å si det sånn, 398 er ikke akkurat noen vanlig pris. 450-500 er mer normalt, og 550 er ikke unormalt.

Men, skjønner at jeg må sjekke ut Euronics da :) Synd bare at det ikke er noen i nærheten.

Skrevet
Resident evil 4 anbefales til alle som ikke allerede har spilt det til døde  :cool:

8556627[/snapback]

Vil nok anbefale det til dem og :p

Det ser helt rått ut! Likte traileren, skikkelig forvirende med en gang.

Skrevet

Jeg har spilt RE4 til døde på Wiien min allerede (GC versjonen) og en ny måte å sikte på er liksom ikke nok til at jeg skal bruke 3-4-500kr på noe jeg har fra før av. Får se om jeg får tak i det enda billigere senere heller.

Skrevet (endret)

Resident Evil 4 kommer kun til å bli billig i USA (og eventuelt Japan, vet ikke elt), men vi i Europa må betale vanlig pris for det!

I USA kommer det til å koste 180 kr, mens i Norge vil det koste 400 eller mer! :thumbdown:

Endret av Blutbad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...