Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei! :wallbash:

Dette blir for dumt. Det virker alt for dumt. Det går bare ikke. Vi får håpe det bare er bullshit alt sammen.

Skrevet

Navnet er såpass fjasete/brukt at jeg inderlig håper (og tror) at det er fjas, synst det holder med MMOG spill som ødelegger gode sjangre som WC og SC.

Hva blir det neste? Word Of Red Alert?

Skrevet

Det ville ikke vært spesielt logisk fra Blizzard sin side - jeg kan ikke se hva det skal tjene til å konkurrere med sitt eget, markedsledende produkt.

Skrevet

Håper ikke det er sant.

Hvis det er sant blir det nok WoW helt om igjen; grind, grind, grind, grind for rep!

Skrevet

Var dette den store nyheten som Blizzard hadde tenkt å annonsere? Hvem bryr seg? World of Starcraft høres latterlig ut, men det er i værste fall bare å ikke spille det. Tipper 90 % av dere som skriker "NEEI" blir å spille det allikevel. Det eneste negative med dette er at de heller satser på teite online spill istedet for Starcraft 2 som folk vil ha.

Skrevet (endret)

Det hadde vært en perfekt måte å ødelegge både World of Warcraft og Starcraft på.

Man roper vel "NEI!" fordi man håpet på at de jobbet med noe annet, men jeg tror "World of Starcraft" er sprøyt.

Endret av Ciwie
Skrevet
Det hadde vært en perfekt måte å ødelegge både World of Warcraft og Starcraft på.

Man roper vel "NEI!" fordi man håpet på at de jobbet med noe annet, men jeg tror "World of Starcraft" er sprøyt.

8549774[/snapback]

Men de vil jo tjene penger, og World of Warcraft er en gigantisk suksess. Hvorfor skulle ikke Starcraft også bli det? Begge spillene startet som førsteklasses strategispill. Jeg vil tro at folk er like glad i Starcraft som i Warcraft.

Skrevet

8549774[/snapback]

Men de vil jo tjene penger, og World of Warcraft er en gigantisk suksess. Hvorfor skulle ikke Starcraft også bli det? Begge spillene startet som førsteklasses strategispill. Jeg vil tro at folk er like glad i Starcraft som i Warcraft.

8549840[/snapback]

tja, blizzard er jo kjent for å ikke gji ut spill hvis de ikke blir bra nok. som starcraft: ghost og Lord of the Clans

Skrevet

8549774[/snapback]

8549840[/snapback]

tja, blizzard er jo kjent for å ikke gji ut spill hvis de ikke blir bra nok. som starcraft: ghost og Lord of the Clans

8549948[/snapback]

Disse store online spillene blir aldri noe bra etter min mening. Lenge leve klassisk Starcraft og Warcraft.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...