4588pkdkrikue5c Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Det er nesten for vondt til å være sant. Når alle jeg kjenner snart endelig er ferdige med World of Warcraft, kommer det World of Starcraft. Jeg tror jeg henger meg ikveld.
Reached Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII!!! dette kan ikke være sant
cyberPanda Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 hvis anonyme kilder på internett sier det må det jo vere sant jeg tror jeg venter til den 19 jeg, da får vi se hva de virkelig holder på med
Gravemaskin Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Blir sikkert artig til alle springer rundt med samme equipment og hyler ut etter groups:p
Håvard Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei! Dette blir for dumt. Det virker alt for dumt. Det går bare ikke. Vi får håpe det bare er bullshit alt sammen.
Ueland Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Navnet er såpass fjasete/brukt at jeg inderlig håper (og tror) at det er fjas, synst det holder med MMOG spill som ødelegger gode sjangre som WC og SC. Hva blir det neste? Word Of Red Alert?
tidus2k4 Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 synes det hadde vært genialt jeg... er ganske logisk også, med tanke på hvor mye blizzard har tjent på WoW
Licht Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Det ville ikke vært spesielt logisk fra Blizzard sin side - jeg kan ikke se hva det skal tjene til å konkurrere med sitt eget, markedsledende produkt.
Sollid Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Ikke si at de skal ødelegge Starcraft med et møkka MMO spill sånn som de gjorde med Warcraft.
-Mr.T- Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Neheei! Dette er ikke sant og kommer aldri til å bli sant! Aldri i verden.
DNA Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Håper ikke det er sant. Hvis det er sant blir det nok WoW helt om igjen; grind, grind, grind, grind for rep!
Windoge Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Var dette den store nyheten som Blizzard hadde tenkt å annonsere? Hvem bryr seg? World of Starcraft høres latterlig ut, men det er i værste fall bare å ikke spille det. Tipper 90 % av dere som skriker "NEEI" blir å spille det allikevel. Det eneste negative med dette er at de heller satser på teite online spill istedet for Starcraft 2 som folk vil ha.
Ciwie Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Det hadde vært en perfekt måte å ødelegge både World of Warcraft og Starcraft på. Man roper vel "NEI!" fordi man håpet på at de jobbet med noe annet, men jeg tror "World of Starcraft" er sprøyt. Endret 6. mai 2007 av Ciwie
Windoge Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Det hadde vært en perfekt måte å ødelegge både World of Warcraft og Starcraft på. Man roper vel "NEI!" fordi man håpet på at de jobbet med noe annet, men jeg tror "World of Starcraft" er sprøyt. 8549774[/snapback] Men de vil jo tjene penger, og World of Warcraft er en gigantisk suksess. Hvorfor skulle ikke Starcraft også bli det? Begge spillene startet som førsteklasses strategispill. Jeg vil tro at folk er like glad i Starcraft som i Warcraft.
cyberPanda Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Det hadde vært en perfekt måte å ødelegge både World of Warcraft og Starcraft på. Man roper vel "NEI!" fordi man håpet på at de jobbet med noe annet, men jeg tror "World of Starcraft" er sprøyt. 8549774[/snapback] Men de vil jo tjene penger, og World of Warcraft er en gigantisk suksess. Hvorfor skulle ikke Starcraft også bli det? Begge spillene startet som førsteklasses strategispill. Jeg vil tro at folk er like glad i Starcraft som i Warcraft. 8549840[/snapback] tja, blizzard er jo kjent for å ikke gji ut spill hvis de ikke blir bra nok. som starcraft: ghost og Lord of the Clans
Windoge Skrevet 6. mai 2007 Skrevet 6. mai 2007 Det hadde vært en perfekt måte å ødelegge både World of Warcraft og Starcraft på. Man roper vel "NEI!" fordi man håpet på at de jobbet med noe annet, men jeg tror "World of Starcraft" er sprøyt. 8549774[/snapback] Men de vil jo tjene penger, og World of Warcraft er en gigantisk suksess. Hvorfor skulle ikke Starcraft også bli det? Begge spillene startet som førsteklasses strategispill. Jeg vil tro at folk er like glad i Starcraft som i Warcraft. 8549840[/snapback] tja, blizzard er jo kjent for å ikke gji ut spill hvis de ikke blir bra nok. som starcraft: ghost og Lord of the Clans 8549948[/snapback] Disse store online spillene blir aldri noe bra etter min mening. Lenge leve klassisk Starcraft og Warcraft.
Anbefalte innlegg