Gå til innhold

The Axemen, Age of Conan avd trenger medlemmer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar dere inn hvem som helst siden dere har over 100+ medlemmer ? Hvordan sørger dere for at de dere tar inn representerer guildet utad ? Er vanskelig nok med 20 medlemmer. Vet mange tenker makt når guildet er såpass stort, men jeg ville heller hatt 10 personer jeg kjenner veldig godt og kan stole på 100% enn 100 personer jeg ikke aner hvem er og bare diller rundt.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Tar dere inn hvem som helst siden dere har over 100+ medlemmer ? Hvordan sørger dere for at de dere tar inn representerer guildet utad ? Er vanskelig nok med 20 medlemmer. Vet mange tenker makt når guildet er såpass stort, men jeg ville heller hatt 10 personer jeg kjenner veldig godt og kan stole på 100% enn 100 personer jeg ikke aner hvem er og bare diller rundt.

9116395[/snapback]

 

Det er vell en 40 stk som har tilknytning fra Axemen fra før av, så er det tatt inn endel venner av medlemmene fra WoW, som jo de allerede Axemen medlemmene står gode for.

 

Resten er tatt inn med "invite only". Altså søknader.

 

Jeg vil påstå at 4 av 10 blir tatt inn fra søknadene. Der enkelte av dem igjen har blitt bedt om å lage en ny og bedre søknad for de som har vært litt på kanten.

 

 

For å svare på spørsmålet: Nei, vi tar ikke inn hvem som helst.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Har selv vært med i Axemen på WoW og det var et guild for kjernekarer! Jeg var desverre kun med en liten stund og fikk ikke deltatt på alle pølsefestene deres. Skal selv spille AoC, men har nok blitt litt for casual til å kunne stille Axemen's rekker.

 

Hilser til alle som husker meg.

 

Boqs

Lenke til kommentar
Er vanskelig nok med 20 medlemmer. Vet mange tenker makt når guildet er såpass stort, men jeg ville heller hatt 10 personer jeg kjenner veldig godt og kan stole på 100% enn 100 personer jeg ikke aner hvem er og bare diller rundt.

9116395[/snapback]

 

Å være aktiv pre-launch på forumet hjelper enormt. Jeg kjente ikke noen i guildet før jeg sendte søknad men føler nå at jeg begynner å komme godt inn. Dessuten er det jo for det meste folk i samme situasjon der. Ingen kjenner hverandre (med unntak av de fra axemen.wow), så ved å bli medlem såpass tidlig blir vi kjent FØR vi spiller :)

 

Men du har rett, det er enklere med en mindre guild. Men med tanke på PvP-mulighetene er det klart mål å ha såpass mange aktive spille at vi kan både forsvare oss og ta del i store invasjoner på fiendlig grunn. Utfordringer blir det, men så langt har lederskapet vært såpass seriøst at jeg har stor tro på Axemens framtid i Age of Conan.

 

Nicket er forøvrig Xolan.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeg vil veldig gjerne være med, så jeg sender nok en søknad. Flytter nå og blir uten nett en liten periode, men er det mulig å få være med allikevel? Kommer nok til å bli ganske aktiv når jeg får nett ;)

Og ja, er jente.

 

Marius, har du søkt?

9390180[/snapback]

Spillet er jo utsatt, så du har da god tid på deg til å skaffe deg nett.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...