Gå til innhold

The Axemen, Age of Conan avd trenger medlemmer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kun noen få plasser igjen? :dontgetit:

 

Hmmm... er Axemen AoC et "we like to keep our numbers short"-guild? :hmm:

Eller har dere bare fått veldig mange søkere.. hehe.

 

Hvis det første, må dere vel i så fall satse på koalisjoner dersom dere ønsker siege PvP da.....(?)

 

Kommer Axemen AoC til å kjøre strategi, formasjoner, klassebalanserte pvp-grupper o.l?

Eller blir det først og fremst raid pve?

Lenke til kommentar
Kun noen få plasser igjen? :dontgetit:

 

Hmmm... er Axemen AoC et "we like to keep our numbers short"-guild? :hmm:

Eller har dere bare fått veldig mange søkere.. hehe.

 

Hvis det første, må dere vel i så fall satse på koalisjoner dersom dere ønsker siege PvP da.....(?)

 

Kommer Axemen AoC til å kjøre strategi, formasjoner, klassebalanserte pvp-grupper o.l?

Eller blir det først og fremst raid pve?

9036232[/snapback]

Neida, fremdeles plass igjen :)

 

Vi vil ha et relativt "medium-sized" guild der planen er å være rundt 120 stk med tanke på prestigeclass bonuser. Vi er vell rundt 100 nå kan jeg tenke meg.

 

Ja, dette spørs jo helt på hvordan det vil være i spillet. Så det får bli en tillpasningssak.

 

Axemen.AoC vil ha stor fokus på strategi, formasjoner og generell "warefare" taktikk ja.

 

Det blir nok fokus på begge deler da jeg trur det er det beste for å bli et vellykket guild. Vi trenger både aktive PvE, PvP og Craftere for å både kunne styre en Player City samt en Battle Keep.

 

Men om det vil finnes to FFA servere der en er uten og en er med Player Loot så blir det nok litt diskusjon blandt oss om hva eller hvor vi skal befinne oss, men en FFA server skal vi nok være på uansett.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Kanskje litt lurt å si hvor mye dere "krever" av hver enkelt spiller (les: timer pr uke). Noen guilds krever at man er med på hvert enkelt raid, mens andre har en litt mer laid back atmosfære. Har dere tenkt til å ha flere guilds delt inn i forskjellige spillemåter? Alle på en server? Hvis det er et krav at man må være norsk, hvorfor skriver dere engelsk på forumet?

Lenke til kommentar
Kanskje litt lurt å si hvor mye dere "krever" av hver enkelt spiller (les: timer pr uke). Noen guilds krever at man er med på hvert enkelt raid, mens andre har en litt mer laid back atmosfære. Har dere tenkt til å ha flere guilds delt inn i forskjellige spillemåter? Alle på en server? Hvis det er et krav at man må være norsk, hvorfor skriver dere engelsk på forumet?

9037671[/snapback]

 

Vi har ingen krav.. Er du lite med på det som skjer så er det jo du selv som går glipp av noe. Om vi skal ha et DKP system her så vil jo de som er med mest få mest gear, noe som jo er rettferdig.

 

Hvis vi er 120 stykker så er det ingen problem å skaffe en raid gruppe på 24 stk.

Jo fler vi er jo flere raid-grupper lager vi, slik at de fleste kan få være med, dog i hver sin raid instance når vi snakker om PvE.

 

Hva mener du med "flere guilds delt inn i forskjellige spillemåter?"

 

Skal vi satse og ta over et Battle Keep, så kan vi ikke satse på at halve guilden kun liker PvE.. Selv om du kun liker det så må man ofre litt av deg selv for guildens beste og du må hjelpe til med å forsvare ELLER angripe et Keep når det trengs.

Det gagner jo deg selv ettersom en guild med et Battle Keep med sitt "resource area" får inn mer ressurser en om man bare har et Player City.

 

Alle skal være på en server ja.

 

Den delen som kun du og andre "ikke" medlemmer kan se, er et forum hvor vi skriver på Engelsk.

Dette gjør vi slik at vennlige eller fientlige guilds kan komme innom og ha en samtale med oss om man vil gjøre det.

Lenke til kommentar

Får se om jeg får skrevet en søknad snart. Det hadde jo vært gøy å være med i en god, norsk guild.

 

Har spilt mye WoW, med fokus på PVP (solo, premades, GM honor farming grupper, arena... det meste :)). Har blitt lei wow, så nå ser jeg frem til å fortsette med volden i AoC. :thumbup:

Lenke til kommentar
[klipp]Vi vil ha et relativt "medium-sized" guild der planen er å være rundt 120 stk med tanke på prestigeclass bonuser. Vi er vell rundt 100 nå kan jeg tenke meg.
Mulig vi nå beveger oss over i noe som burde vært en egen thread et annet sted, men litt bumping er jo velkomment regner jeg med... hehe..:

Må innrømme at jeg muligens har et hull i min AoC kompetanse... prestigeclass bonu *hvafforno*? :dontgetit:

 

[klipp]Axemen.AoC vil ha stor fokus på strategi, formasjoner og generell "warefare" taktikk ja..
Kult!

 

Det blir nok fokus på begge deler da jeg trur det er det beste for å bli et vellykket guild. Vi trenger både aktive PvE, PvP og Craftere for å både kunne styre en Player City samt en Battle Keep.
Det er i og for seg sant, ihvertfall med tanke på pve city. Men når jeg gjelder keep håper jeg også at forbedredelser i form av farming av mats, og bygging av festningsverk og siege engines etc. blir en naturlig del av pvp-spillet, slik at man får et naturlig element av strategi for plassering av stasjonære enheter, og at planlegging av angrep o.l. bygger opp under den store episke pvp-opplevelsen.

 

Grunnen til at jeg spurte er at jeg i samme battlegroup (crossrealm pvp) som Axemen i WoW. og det er svært sjelden jeg støter på spillere fra guildet i PvP.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Mulig vi nå beveger oss over i noe som burde vært en egen thread et annet sted, men litt bumping er jo velkomment regner jeg med... hehe..:

Må innrømme at jeg muligens har et hull i min AoC kompetanse... prestigeclass bonu *hvafforno*? :dontgetit:

Man får forskjellige bonuser i guildet avhengig av hva medlemmene har valgt som prestigeclass.

 

En prestigeclass gir en XP bonus til hele guilden f.eks, mens en annen gir økt gull fortjeneste. Der grensen for hvor mange man skal få bonus ut av er satt til 120, med maks 30 medlemmer av hver klasse.

 

 

Grunnen til at jeg spurte er at jeg i samme battlegroup (crossrealm pvp) som Axemen i WoW.  og det er svært sjelden jeg støter på spillere fra guildet i PvP.

9040665[/snapback]

 

Nå kan ikke jeg helt svare for meg angående The Axemen i World of Warcraft, for der er jeg ikke medlem av. WoW har jeg sluttet med for lenge siden.. ^^

 

Men jeg vet at flere av medlemmene hadde rank 13 og 14 i PvP før det nye systemet kom, så noen "hardcore" PvPere er det i guilden hvertfall.

 

Og det er jo PvP som er det store i Age of Conan, så fokus på PvP har vi haugehvis av ;) Som også er grunnen til at vi beveger oss ut på en FFA server og ikke en Normal server.

Lenke til kommentar
En prestigeclass gir en XP bonus til hele guilden f.eks, mens en annen gir økt gull fortjeneste. Der grensen for hvor mange man skal få bonus ut av er satt til 120, med maks 30 medlemmer av hver klasse.
Ja det er sant nå begynner det å demre. :) Selvom man neppe for penalty dersom man er for mange. Ellers så sliter LoS ;)

 

Men med 120 medlemmer og kanskje halvparten på til en hver tid, samt at endel vil PVE'e og 20% på alter, blir det ikke mye siege.. hehe. Men det kan jo sikkert være bra å rekruttere endel ingame også. :)

Lenke til kommentar

Nei, man får ikke noen penalty for være "for mange".

 

Er man medlem her så må man jo stille opp til en Siege da. Er man online og det er en Siege hvor guilden enten kan miste eller få et Battle Keep, så ville man nok blitt sinna på folk som ikke møtte opp fordi de vil heller gjøre PvE.

 

Det er jo til guildens og ditt eget beste å hjelpe til. Så litt må man ofre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...