Gå til innhold

The Axemen, Age of Conan avd trenger medlemmer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Nei har du sett:). Da har jeg også søkt. Er kanskje litt sent ute, men håper dere ser noe spesielt i meg som sier at dere skal ta meg inn:). Trur man skal lete lenge etter en guild som denne^^.

 

Må nesten føle oss litt beæret og siden du bruker ditt første innlegg på forumet her siden 2004 på å skrive svar i tråden her. Lykke til forresten :) Trur lederne er litt opptatt for tiden så smør deg med litt tålmodighet, er ikke nødvendigvis negativt selv om det tar en måned før du får noe svar.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer på hvordan dere kan rettferdiggjøre "fielding" av et raid på 24 mann hvis dere er 120+ medlemmer. Snakker litt fra erfaring her, man får ofte A, B og C - teams, der A er de "hardcore" (teamet som klarer seg best), B er de som ikke spiller så mye (og sliter litt i raid) og C er de som skjeldent for tid til raid. (Slik ble det i alle fall i wow-guildet mitt til slutt, og fielding av 2 MC/BW raids ble så mye pes til slutt at vi starta nytt guild med ekspansjonen..)

 

Har dere noen planer for å inkludere flest fra klanen? Rotèring av hvem som er på hvilket raid osv? Lite gøy å spille i en klan hvor man blir sittende på benken.

 

Hva blir prioritert mest? PvE raid eller PvP? (Nå har ikke jeg prøvd AoC i beta så aner ikke helt hvordan ting funker der..)

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på hvordan dere kan rettferdiggjøre "fielding" av et raid på 24 mann hvis dere er 120+ medlemmer. Snakker litt fra erfaring her, man får ofte A, B og C - teams, der A er de "hardcore" (teamet som klarer seg best), B er de som ikke spiller så mye (og sliter litt i raid) og C er de som skjeldent for tid til raid. (Slik ble det i alle fall i wow-guildet mitt til slutt, og fielding av 2 MC/BW raids ble så mye pes til slutt at vi starta nytt guild med ekspansjonen..)

 

Har dere noen planer for å inkludere flest fra klanen? Rotèring av hvem som er på hvilket raid osv? Lite gøy å spille i en klan hvor man blir sittende på benken.

 

Hva blir prioritert mest? PvE raid eller PvP? (Nå har ikke jeg prøvd AoC i beta så aner ikke helt hvordan ting funker der..)

Nå skal vi satse like så mye på PvP som på PvE, så det at det ikke vil være noen "limits" for siegePvPen tvinger oss på en måte til å bli litt større enn hva vi orginalt er.

 

 

Dette med inndelingen til raids er blitt diskutert internt, og den diskusjonen vil forbli der inne. Det er da på en måte en liten konkurranse dette, så vi ønsker ikke å dele planen våres sånn i det offentlige.. ^^

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...