Gå til innhold

Oppfølgere vi savner


Anbefalte innlegg

Bestemte meg for å starte opp Beyond Good and Evil igjen. Et av tidenes beste eventyrspill, som dessverre solgte dårlig grunnet at det kom i skyggen av andre store titler. Kanskje en av de titlene jeg savner mest en oppfølger til.

 

Så jeg lurte på om det er andre spill dere ønsker å se oppfølgere til... og som kanskje aldri får en.

 

 

Beyond Good and Evil

Plattform: PC, Xbox, PS2, GC

 

Planeten Hillys er under konstant angrep av The Doms. Under beskyttelse av The Alpha Squadron lever innbyggerene ubevitne til hva som skjer i bakgrunnen. Jade blir etter hvert medlem av IRIS, en rebellgruppe som ønsker å finne ut sannheten bak The Doms og Alpha Squadron. Med kamera og en magisk stav jakter hun på sannheten.

 

Bilder

post-18775-1178406827_thumb.jpgpost-18775-1178406836_thumb.jpg

post-18775-1178406843_thumb.jpgpost-18775-1178406849_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Black

 

Knallspill på Xbox.

Et av de feteste skytespillene jeg har spilt, digga absolutt alt med det.

Skulle ønske å se en oppfølger til det... Men tror ikke det kommer til å skje, dog det var snakk om at det skulle komme en ny versjon til 360 elsn, men tror det ble droppet.

Lenke til kommentar

Elasto Mania :D Tror det jobbes med en, men den kommer jo aldri :):tease:

 

Ok, fra spøk til revolver..

 

Richard Burns Rally 2 har vært helt SUPERT!! :dribble:

Det fortjener en oppfølger pga at det er den mest realistiske rally simulatoren som finnes! Og, det er ikke mange som klarer å slå RBR i fysikk osv. :cool:

Endret av Holten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

SHENMUE III :cry:

 

Nå får jeg ikke annet valg enn å dra frem DC'en igjen, for så å søke timesvis etter Shenmue- eller Yu Suzuki-nytt når jeg til slutt ser "The story continues..." rulle over skjermen...

Lenke til kommentar

Oppfølgar til Pitfall: The Lost Expedition hadde vert kult, har ikkje følgt mykje med på Pitfall, så eg veit ikkje om det er ein oppfølgar. :ph34r:

 

StarFox Adventures

Plattform: GC

 

 

 

StarFox Adventures hadde vert digg. Og eg veit at Assault har komt og eg har det, men det er ikkje sånn sjanger som Assault eg vil ha, men ein oppfølgar til Adventures med samme sjanger. At Fox skal redde ein planet, og ikkje berre fly, kjøra og skyta. At du skal gå rundt på ein planet og gjera forskjellige oppdrag.

 

Blei nesten litt lei meg då eg høyrte at det ikkje kom fleire StarFox spel som dette... :cry:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

starfox-adventures-4.jpg

starfox-adventures-2.jpg

starfox-adventures-3.jpg

 

 

Zollid: Heilt enig med deg, et Super Mario 65 hadde vert noko. :thumbup:

Sjølv synest eg Super Mario 64 var og kanskje er det beste Mario spelet.

Endret av Kiwien6
Lenke til kommentar

Banjo Kazooie og Banjo Tooie

Plattform: Nintendo 64

 

Banjo Kazooie og Tooie huskar eg. Det skulle komt oppfølgar til. :love:

Heime har eg Kazooie, Tooie og Gruntilda's Revenge (GBA). Det var eit av dei spela eg spelte mykje før. Det er ein av dei beste spela eg har spelt.

 

Kan ikkje sei meir, skal i konf. til ein slektning, men kjem med meir etterpå (screens og litt meir info).

Lenke til kommentar
Oppfølgar til Pitfall: The Lost Expedition hadde vert kult, har ikkje følgt mykje med på Pitfall, så eg veit ikkje om det er ein oppfølgar. :ph34r:

 

StarFox Adventures

Plattform: GC

 

 

 

StarFox Adventures hadde vert digg. Og eg veit at Assault har komt og eg har det, men det er ikkje sånn sjanger som Assault eg vil ha, men ein oppfølgar til Adventures med samme sjanger. At Fox skal redde ein planet, og ikkje berre fly, kjøra og skyta. At du skal gå rundt på ein planet og gjera forskjellige oppdrag.

 

Blei nesten litt lei meg då eg høyrte at det ikkje kom fleire StarFox spel som dette... :cry:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

starfox-adventures-4.jpg

starfox-adventures-2.jpg

starfox-adventures-3.jpg

 

 

Zollid: Heilt enig med deg, et Super Mario 65 hadde vert noko. :thumbup:

Sjølv synest eg Super Mario 64 var og kanskje er det beste Mario spelet.

8547024[/snapback]

 

Ble veldig skuffet over Super Mario Sunshine det var ikke en verdig oppppfølger til et av verdens beste spill.

Lenke til kommentar

Dungeon Keeper III skulle jeg gjerne sett. Dungeon Keeper er rett og slett det mest stemningsfylte spillet jeg har vært borti, og hele konseptet oser av potensiale. Desverre traff ikke toeren spikeren helt på hodet, så en treer som går tar spillet tilbake til røttene hadde vært perfekt.

Lenke til kommentar
Banjo Kazooie og Banjo Tooie

Plattform: Nintendo 64

 

Banjo Kazooie og Tooie huskar eg. Det skulle komt oppfølgar til. :love:

Heime har eg Kazooie, Tooie og Gruntilda's Revenge (GBA). Det var eit av dei spela eg spelte mykje før. Det er ein av dei beste spela eg har spelt.

 

Kan ikkje sei meir, skal i konf. til ein slektning, men kjem med meir etterpå (screens og litt meir info).

8547151[/snapback]

 

Banjoo Kazooie 2 kommer til 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...