c7Nn Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 kjøpte den i går så den er ikke så stor enda call of duty 4 perfect dark zero Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Jeg pleier å gjøre det sånn at de spilla jeg digger, de beholder jeg, mens resten blir solgt. Her er de spilla jeg har nå: X360: Halo 3 Orange Box Bioshock PGR4(skuffet, vurderer salg) PGR3 Forza 2 Oblivion Guitar Hero II Gears of War Xbox: Prince of Persia: SoT Project Gotham Racing 2 Halo Halo 2 Rallisport Challenge Ninja Gaiden (Ps2: God of War ICO Prince of Persia: WW Prince of Persia: TT) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Siden launch har jeg hatt; Pgr3 Halo 3 Legendary Edition Gears of War Oblivion Saint's Row Crackdown Splinter Cell: Double Agent Superman Returns The Orange Box Kameo (byttet bort) Call of Duty 2 (byttet bort) Quake 4 (byttet bort) Shadowrun (byttet bort) Ridge Racer 6 (byttet bort) F.E.A.R (byttet bort) Xbox1 spill(som jeg har nå); Gta San Andreas Halo: CE Halo 2 Limited Edition Imorgen kommer også Assassin's Creed Endret 15. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
Ralphie Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Mine spill er: Condemned - Første og et av det beste kjøpene. Er redd enda.. Dead Rising - Morsomt å slakte zombier... Hehe.. Halo 3 - Derfor jeg har Xbox 360... Lego Star Wars 2 - Artig spill etter min mening.. FIFA 2006 World Cup - Har spilt det mye og hatt mye morro med det The Orange Box - Meget godt kjøp Oblivion - Bra spill, men det kunne hatt bedre levelsystem Gears of War - Konge spil Overlord - Bra spill med herlig humor.. Det jeg er minst fornøyd med er kanskje FIFA 2006 World Cup, da jeg mener det er litt for enkelt å spille seg til sjanser, selv på World Class, og at motstadernes keeper kan drive meg til vanvidd! Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Battlefield 2 Modern Combat Bioshock Call Of Duty 3 Crackdown Colin McRae Dirt Enchanted Arms Fifa 06 Road To World Cup Fifa 07 Fifa 08 Forza Motorsport 2 Gears Of War Guitar Hero II Gun Import Tuner Challenge Naruto Rise Of A Ninja Ninetey Nine Nights (N3) Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Quake 4 Saints Row Spider-Man 3 Stranglehold Tom Clanceys Splinter cell Double Agent Tomb Raider Legend Tony Hawk's American Wasteland Viva Piñata Beste kjøp er nokk Guitar Hero II blir jo totalt avhengig selv om man ikke får til alle sangene på expert Spill som skal handles inn er: Guitar Hero III Assasins Creed (kanskje jeg låner det med en kompis for å teste først) Call Of Duty 4 Need For Speed Pro Street (Kanskje) Cheers! Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Har ikke så mange spill på 360en som jeg eier selv men skal skrive det opp Vis du ser på Achievementsa på brukeren [GamerTagen] min og det ikke er skrevet her, er det bare fordi jeg har lånt det av venner XBOX 360: - G.R.A.W (byttet bort) - Dead Rising - Gears of War - Halo 3 Arcade: - Hexic HD - Caracasonne XBOX : - Larry feil presang fra min mor haha skal bytte det mot et annet billig spill på EB games vet ikke hva jeg får for det PS2: - Tony Hawk Underground - Tony Hawk Underground 2 - Sonic race - Sonic Hero - Ringens Herre 1 - Ringens Herre 3 - Ratchet and Clank 1 - Ratchet and Clank 2 - Ratchet and Clank 3 - The Strom II (tror iallfall det heter det, du er en soldat eller 4?) - Lego Starwars - Lego Starwars II - Matrix - Gudfaren - Harry Potter 4 (tror jeg, byttet uansett] - Fly spill (stjålet) - The Bouncer (stjålet) - Need for speed (stjålet) - The Dragon (stjålet) - Final Fantasy XII (tror jeg , solgt t en gammel venn) - Tekken Tag - Tekken 4 - Tekken 5 PS1: (finner ikke dem , ikke noen, skriver ikke ned dem jeg har chippa men jeg har kjøpt) - Crash 1 - Crash 2 (2 av dem) - Crash 3 - Crash race - Crash Basjh - Tony Hawk - Tony Hawk 2 - Mikke Mus - Spyro 1 - Spyro 2 - Spyro 3 - Monster Fabrikken - Dexter - Spiderman (det første når du skal ta han blå) - et RPG spill som jeg byttet vekk - Tekken 3 - Tekken 2 Låner: - Bioshock - Tony Hawk P8 - Lost Planet PC: World of Warcraft Skal ha til 360: - Guitar Hero III - Call of Duty 4 ( til jul ) - GTA 4 Herregud da se hvor mye penger det har gått på spill siden jeg var en liten drittunge.. 5 av spilla er broren min sine da.. men blir aldri brukt og det er på rommet mitt så er vel mitt Endret 16. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Veni Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Min Xbox 360 spill samling -Gears of War -Gun -Saints Row -Forza 2 -Fifa 08 -Fifa 06: Road to World Cup -Just Cause -Crackdown -Viva Pinata -Two Worlds -Amped 3 Det spillet jeg er minst fornøyd med er nok Just Cause Fifa 08 er nok det spillet jeg er mest fornøyd med Endret 15. november 2007 av loyd-loyd Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Min Xbox 360 spill: NHL 07 Gears of War Ea Skate Kunne tenkt meg og fått tak i no billig spill noen som vet hvor? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Oblivion PES6 Tomb Raider: Legend Prey PGR3 Halo 3 Guitar Hero 2 Perfect Dark Zero På lån: Bioshock Skal ha: PES2008 Assasin's Creed Mass Effect Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Min Samling: PGR3 Enchanted Arms Viva Piñata Gears of War Lego Star Wars II OT Colin Mcrea: DiRT The Orange Box BioShock Rainbow 6: Vegas Halo 3 Crash of the Titans Tomb Raider Legend Elder Scrolls: Oblivion Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Min Xbox360 spill "samling": Halo 3 Bioshock Gears Of War Splinter Cell Double Agent Fifa Football VW 2006 NFS-Carbon Call of Duty 2 Oblivion Battlefield 2 Modern Combat Forza Motorsport 2 Og til Xbox: Halo 2 Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Nåværende sammling SW:Kotor [bC] Burnout Revenge Overlord - Weeeee en ond Pikmin master *mye morro* BioShock Halo 3 Organge Box, The Byttet bort (EB/Bytteklubben etc..) Oblivion Call of Duty 2 Dead Rising Gears of War Skall skaffes: Mass Effect Burnout Paradise Spore (om den kommer til 360) GTA 4 Infinite Undiscovery Lost Odyssey Beste spill for min del er uten tvil Overlord det å være ond Pikmin herre føles godt, it's good to be bad! Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Spill jeg har: Ea Skate Forza2 PGR3 Top Spin 2 Crackdown Spill jeg faktisk spiller: Ea Skate GH3 Demo Spill som skal skaffes!: Fight Night 3 GTA 4 Alan Wake Splinter Cell: Conviction FIFA 08 Call of dudy 4 Tom Clancy' sEnd War Army of 2 Mass Effect The Orange Box Guitar Hero 3 Mass Effect Assasins Creed Endret 16. november 2007 av Sap15 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Min samling: Naruto: rise of a ninja Halo 3 Blue dragon Mass effect Endret 16. november 2007 av Jikla Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Har: Halo 3 Gears of War Forza Motorsports FIFA 08 Dead Rising Oblivion Guitar Hero II (ødelagt) FIFA 06: World Cup Hexic HD Carcassonne, om Arcade får lov til å telle Har hatt: Rainbow 6: Vegas Just Cause Saint's Row Blazing Angels: Squadrons of WWII Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Telletråd Spill jeg har: Gear of War Call of Duty 3 Saints Row Viva Pinata Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent Burnout 4 Crackdown Oblivion Tony Hawk: Project 8 Lost Planet Ridge Racer 6 Battlefield 2: Modern Combat Spill jeg skal skaffe i år: Halo 3 GTA IV Call of Duty 4 Battlefield: Bad Company Bioshock Two Worlds Too Human Mass Effect Kane & Lynch: Dead Men Army of Two Shivering Isles (Oblivion Expansion) Assassins Creed Forza Motorsport 2 The Darkness Mercenaries 2: World in Flames Unreal Tournament 3 Burnout 5 Alan Wake Spiderman 3: The Game Half Life 2 Colin McRae: Dirt <span style='font-size:7pt;line-height:100%'>EDIT: ER MANGE SPILL JEG SKAL KJØPE JA, JEG VET DET</span> Alan Wake, Mercenaries, Army of Two, Bad Company, GTA IV, og Too Human og UTIII, og Burnout Paradise, kommer ikke i år, så listen er ikke så lang egentlig. Her er den rettede listen (tviler dog på at du kommer til å kjøpe alle disse i år). Halo 3 Call of Duty 4 Bioshock Two Worlds Mass Effect Kane & Lynch: Dead Men Shivering Isles (Oblivion Expansion) Assassins Creed Forza Motorsport 2 The Darkness Spiderman 3: The Game Half Life 2 Colin McRae: Dirt Endret 16. november 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Halo 3Call of Duty 4 Bioshock Two Worlds Mass Effect Kane & Lynch: Dead Men Shivering Isles (Oblivion Expansion) Assassins Creed Forza Motorsport 2 The Darkness Spiderman 3: The Game Half Life 2 Colin McRae: Dirt Disse er ute allerede, innlegget ble skrevet i mai, så vi skal ikke se bort ifra at han allerede har over halvparten på lista... Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Min Xbox360 samling er som følger; The Darkness Oblivion Fight Night Round 3 Command & Conquer 3 Assasin's Creed Mass Effect Rainbow Six Vegas Guitar Hero II Bioshock Dead Rising (til utlån ...) + en drøss med Xbox Arcade titler jeg har kjøpt Spiller for tiden; Assasin's Creed, Mass Effect, Mario Galaxy (Wii) og The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (DS). Ser frem til; Uncharted: Drake's Fortune på PS3 og Guitar Hero III til Xbox 360. Utover det så har jeg en drøss med gamle Gamecube klassikere, rundt 150 spill på gamle Xbox'en (...), 10 PS2 spill og 6 DS spill, i tillegg til 10 gamle NES og SNES klassikere fra barndommen på Wii Virtual Console. Fra Playstation 3 butikken har jeg kjøpt Lemmings! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Gidder ikke å skrive alle siden eg har 70 spill til 360. Mine favoritt spill er nå i alle fall: Fifa08, Call of duty3 og Guitar Hero3 Endret 16. november 2007 av Raul07 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Min oppdaterte liste: Assassins Creed Bioshock Crackdown TC's Splinter Cell Double Agent TC's Rainbow 6 Vegas Saints Row PGR3 PGR4 The Orange Box COD4 Naruto Rise Of The Ninja Halo 3 Mass Effect Endret 16. november 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg