Tøffli Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Call of Duty 2 Call of Duty 3 Perfect Dark Zero Condemned Far Cry: Instincts Battlestations: Midway PGR3 Dead or Alive 4 Battlefield 2: Modern Combat Rainbow 6: Vegas Burnout: Revenge Hitman Splinter Cell: Double Agent Oblivion Testdrive: Unlimited Lost Planet Gears of War GRAW 1 GRAW 2 Pluss et ukjent antall arcade titler Av de spillene jeg har kjøpt er det ingen jeg angrer på, bortsett fra Perfect Dark, som jeg fint hadde klart meg uten Endret 6. mai 2007 av Tøffli Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Har hatt disse Xbox 360 spill: Perfect Dark Zero Project Gotham 3 Kameo Dead Or Alive 4 Saints Row Just Cause Hitman Blood Money King Kong Need For Speed Most Wanted Prey Tomb Raider Legend Top Spin 2 Battlefield Modern Combat Lord Of The Ring Battle Of Middle Earth 2 Lost Planet Call Of Duty 3 FIFA World Cup 2006 Ghost Recon Advanced Warfighter Har disse spillene enda: Gears Of War : Toppspill, alt klaffer både gameplay og grafikk The Elder Scrolls IV Oblivion: Kjempelangt spill med flott grafikk Crackdown Dead Rising: Splinter Cell Double Agent Fight Night Round 3 Burnout Revenge F.E.A.R Condemned Criminal Origins Call Of Duty 2 Table Tennis Endret 6. mai 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Gears of war Viva Pinata Perfect dark zero Enchanted arms Hitman : Blood money Oblivion Star trek : Legacy Chromehounds Tomb raider : Legend Rumble roses XX Guitar hero II PGR3 Amped 3 Condemned Top spin 2 Phantasy star : Universe Kameo Crackdown Dead rising Test drive : unlimited Saints Row Xbox live : arcade unplugged + en del andre arcade titler Beste kjøp : Dead rising. Et fantastisk spill som har gitt meg mange timer med morro, sjokk, frustrasjon, latter og spenning. Dårligeste kjøp : Står vel i mellom Top Spin 2 og PDZ. Selv om jeg har hatt noe morro med disse spillene også, så er de vel de spillene som jeg har spilt minst. Star trek : Legacy var også skuffende, men det har allikevel en viss sjarm. Endret 6. mai 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Her er spillsamlingen min. Skaffet Xbox 360 i juni 2006 - Ghost Recon: Advanced Warfighter - Need For Speed: Most Wanted - Dynasty Warriors 5: Empires - Fight Night: Round 3 - Call of Duty 2 - Final Fantasy XI - Football Manager 2006 - Condemned - Tony Hawk's American Wasteland - Ninety-Nine Nights - Saints Row - Madden NFL 07 - LEGO Star Wars 2 - NHL 07 - Splinter Cell: Double Agent - Marvel Ultimate Alliance - Dead or Alive Extreme 2 - Viva Piñata - Ridge Racer 6 - Battlefield 2: Modern Combat - King Kong - Def Jam: Icon - Enchanted Arms - Hitman: Blood Money - Import Tuner Challenge - Spiderman 3 Arkade - Smash TV - Marble Blast Ultra - Texas Hold'Em - Doom - Street Fighter II' Hyper Fighting - 3D Ultra Minigolf Adventures - Castlevania: SotN - Worms - Robotron 2084 - Frogger - Joust - Bankshot Billiards 2 Tror det var alle. Her er spillene til broren min: - The Elder Scrolls IV: Oblivion - Kameo - Dead or Alive 4 - Test Drive Unlimited - WWE Smackdown vs. RAW 2007 - Gears or War - Crackdown Beste kjøp: Saints Row Verste kjøp: Final Fantasy XI Endret 6. mai 2007 av Amored Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har byttet og solgt noen titler, men pr dags dato ser samlingen slik ut: Oblivion Gears of War Rainbow Six Vegas Lost Planet Dead Rising Crackdown Fear PGR 3 Fight Night Round 3 Table Tennis Nhl 07 PES 6 Virtua Tennis 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Vennligst forklar hva du syns var det beste kjøpet, og hva som var det verste. Ta gjerne bilder! Og, hvis dere har lyst, kan dere skrive gjennomsnittskarakteren for alle spillene, fra f.eks. Gamer.no. Oppdateringer er gjort i 1. post. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Rainbow Six: Vegas Oblivion Project Gotham Racing 3 Beste kjøp: Rainbow Six: Vegas Dårligste Kjøp: PGR3 fulgte med boxen ikke min feil. Venter På: Mass Effect Assassins Creed Two Worlds Endret 8. mai 2007 av Zollid Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Guitar Hero 2 Crackdown Gears of War Utvider samlingen når det kommer verdige spill. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 My pretty collection (rekkefølge fra første til sistekjøpte spill), - Perfect Dark Zero - Project Gotham Racing - Dead or Alive 4 - Ghost Recon Advanced Warfighter - Oblivion - Far Cry Instincts - Moto GP 06 - Saint's Row - Dead Rising - Test Drive Unlimited - Pro Evolution Soccer 6 - Gears of War - Crackdown Dette er altså de spillene jeg har på min 360 foreløpig. Noe er jeg veldig fornøyd med, og noen angrer jeg på, men sånn er det alltid. Uansett, tror Gears of War og Oblivion er det beste kjøpet jeg har gjort, mens Far Cry, PDZ og DOA4 er noe av de kjøpene jeg angrer en del på. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Fikk xbox'n min for ca 1 mnd siden, har: Guitar Hero II Saints Row Dead Rising Halo2 Beste: Dead Rising, jeg elsker splatter-spill. Har ikke noen dårlige kjøp ennda, foressten har jeg aldri kjøpt et dårlig spill til noen maskiner. Jeg prøver dem først. Skal kjøpes som jeg vet atm: The Darkness Som jeg har lyst på: GTAIV Halo3 Lost Planet Dead or Alive 4 Dead or Alive xtreme beach volleyball 2 eller hva det nå heter EDIT: Skrev beste spill. Endret 7. mai 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Min liste og første post på diskusjon.no Gears of War Call of Duty 3 GRAW 2 NSF : Most Wanted Tony Hawk : Project 8 Perfect Dark Zero Oblivion Crackdown Har masse vanlige Xbox spel og, men gidda ikkje ramsa dei opp. Kulaste spelet e definitivt Gears of War. Kosa meg skikkelig med da, e eit heilt spesielt miljø online syns eg. COD 3, Tony Hawk P8 er også blandt favorittene. De absolutt kjedeligaste spelena e Oblivion som eg angra so ein hund på at eg kjøpte, og Perfect Dark Zero er gørrkjedelig, er liksom litt supermario i forhold til GOW, men det fikk jeg med boxen når jeg fikk den til jul. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Velkommen til Diskusjon.no Fjompenissen! Spill jeg har: - Oblivion - Dead Or Alive 4 - Kameo - Perfect Dark: Zero - F.E.A.R. - Call Of Duty 2 - Ridge Racer 6 - Bionicle Heroes - Hitman: Blood Money - Saint's Row - Samurai Warriors 2 - Dynasty Warriors 5: Empires - Tomb Raider: Legend - Ghost Recon: Advanced Warfighter - Rainbow Six: Vegas - Ninety Nine Nights - Gears Of War - Splinter Cell: Double Agent - Need For Speed: Most Wanted - King Kong Beste spill: - Gears Of War Trenger vel ikke så mye begrunnelse. Verste spill: - King Kong - Bionicle Heroes Direkte enkle og kjedelige spill! Spill jeg vet jeg skal ha: Nermeste fremtid: - The Darkness - 2 Worlds (?) - Shadowrun (?) - BioShock (?) Usikker utgivelsesdato. Etterhvert: - Too Human - Mass Effect - Assassins Creed - Halo 3 - Clive Barker's Jericho - Fable 2 Ellers kjøper jeg ofte gamle titler når jeg kommer over dem til 150 - 200kr og orginalversjon av coveret. Altså ikke classics editions!! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Mine spill GRAW 1 GRAW 2 Top Spin 2 Crackdown Fifa 07 VM 2006 Champions League 2006/2007 Prey FEAR Oblivion Dead Or Alive 4 Call of duty 2 Call of duty 3 Spiderman 3 Perfect Dark Zero The God father Kameo Project gotham racing 3 Saints Row Nintety Nine Nights Gears of War Dead rising Lost Planet Need for speed most wanted Star Wars Lego 2 Rainbow Six Vegas Splinter Cell Double agent Pro Evolution Soccer 6 Dead Or Alive Extreme Volleyball NHL 2K7 NBA 2K7 Viva Pinata Fight Night Round 3 Test Drive Unlimited Burnout Revenge Table Tennis Fuzion Frenzy 2 Beste spillet er nok: 1.Gears Of War 2.Crackdown 3.PES6 4. Oblivion 5. Dead Rising Desidert dårligste er: Fuzion Frenzy 2 og Dead or alive extreme volleyball Endret 7. mai 2007 av master_al Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Enchanted Arms saint row crackdown need for speed carbon daed or alive4 test drive men de beste spillet er helt klart oblivion skaffer meg guitarhero II i morra Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Hei! Her er de spillene jeg har: Fifa 2006 World Cup Project Gotham Racing 3 GRAW 1 Table Tennis Hitman Blood Money Battle Field 2: Modern Combat FarCry: Instincts Predator Call of Duty 2 Har hatt: Gears of War Need for Speed: Most Wanted Splinter Cell: Double Agent Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Har hatt 360'n siden november 06. Samlingen er som følger: Dead Rising Call of Duty 2 Gears of War Ridge Racer 6 Lost Planet Just Cause Ghost Recon AW Crackdown Oblivion Saints Row Virtua Tennis 3 Er stort sett fornøyd med alle spillene bortsett fra Ridge Racer 6. Kjedelig bilspill som jeg fikk i julegave. Spillet jeg har brukt mest tid på og som må sies å være favoritten er Dead Rising. Endret 7. mai 2007 av Tomtruck Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Mi samling: Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Dead of Alive 3 Top Spin Chromehounds Over G Fighters Ghost Recon: Advanced Warfighter Spinter Cell: Double Agent Call of Duty 4 Crackdown Gears of War Battlestations: Midway Oblivion Kan vel ha glemt en eller to Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Kjøpte X360 15.Mai 2006 =) Første spill: The Elder Scrolls IV: Oblivion Spill jeg har: Gears of War The Elder Scrolls IV: Oblivion Project Gotham Racing 3 Beste kjøp: Det blir nok GoW, har klokket inn 130 timer på Oblivion, men har runnet GoW campainen over 3 ganger, og har hjulpet folk utallige ganger med forskjellige brett. Har spillt veldig mye multiplayer også, har ikke kjøpt et spill siden 17.11, pga. jeg trenger det ikke når jeg har GoW =) Endret 7. mai 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
anders1211 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Har hatt Xbox 360 Siden 24. Desember(ikke uvanelig akkurat ) 2005 Har hittil fått meg Gears of War Oblivion NBA 2K7 GUN WWE: Smacdown vs RAW BattleField 2: Modern Combat Call of Duty 2 Call of Duty 3 Dead Rising Saints Row G.R.A.W Perfect Dark Zero Splinter Cell D.A. Har tenkt å kjøpe Forza Motorsport 2 Halo 3 Mass Effect Spill som Xbox'en ødela FIFA World Cup 2006 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Husker ikke engang når jeg kjøpte min X360, men begynner å bli en liten stund siden. Spillene mine er; Dead or Alive 4 Kameo GUN Tomb Raider Legend Dead Rising Viva Piñata Full Auto Burnout Revenge Splinter Cell: Double Agent Need For Speed: Most Wanted Gears of War Call of Duty 3 Ninety-Nine Nights FEAR Rainbow Six Vegas Guitar Hero 2 Blir nok innkjøp av GRAW2, Crackdown og et par andre spill ganske snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg