Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hei! Jeg vil gjerne vite hvordan din spillsamling ser ut, til Xbox 360. Vennligst forklar hva du syns var det beste kjøpet, og hva som var det verste. Ta gjerne bilder! Og, hvis dere har lyst, kan dere skrive gjennomsnittskarakteren for alle spillene, fra f.eks. Gamer.no. Her er min DIGRE samling: Gears of War Oblivion Project Gotham Racing 3 The Battle For Middle-Earth 2 Tomb Raider Legend Skal ha: Halo 3 Forza Motorsport 2 Det beste kjøpet tror jeg er Oblivion! Utrolig bra spill! Dårligste kjøp mp være enten BFME 2 eller Tomb Raider Legend. TR: Legend ble så kjedelig med alle bossene du måtte sloss mot i slutten av hvert oppdrag, sp jeg runna aldri spillet... Gjennomsnittskarakter fra Gamer.no (utenom BFME 2): 9/10 Endret 7. mai 2007 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Call of Duty 2 Gears of War Oblivion Ridge Racer 6 Guitar Hero II PGR 3 GRAW GRAW 2 Rainbow Six Vegas Splinter Cell DA Crackdown Beste kjøp: COD2, det første fps-spillet jeg kjøpte til boksen, spilte det utrolig mye online. Dårligste kjøp: Hmm, har ikke kjøpt noen spill jeg har vært spesielt misfornøyd med egentlig... Jo, det må være Eragon Kjøpte det brukt, og solgte det videre igjen, tror jeg faktisk tjente noen kroner. I og for seg var det et OK spill, men så fryktelig repiterende og kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 har hatt x360 siden november 06... gears of war project gotham 3 spider-man 3 kjøpte x360 på grunn av gears of war og det lønnte seg, en av dei artigaste spilla noen gang...online med masse artige folk..priceless.. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) gears of war ghost recon advanced warfighter 1 oblivion burnout revenge call of duty 3 .. hmm er vel alle de jeg har.. ellers hjar jeg jo kjøpt noen xbox 1 spill til x360.. men tells jo ikke Endret 5. mai 2007 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Gears of War Oblivion: CE Viva Piñata: LE Table Tennis Kameo Condemned Godfather GRAW Splinter Cell: Double Agent + en hel haug med Arcade-spill Har også vært innom en del andre spill som Dead Rising, Saint's Row etc, men solgt eller byttet bort disse. Beste kjøpet må vel være Oblivion. Har brukt noen hundretalls timer på det - ganske imponerende med tanke på hvor skuffende spillet egentlig var Dårligste kjøpet er vel Gudfaren tror jeg. Utrolig platt og kjedelig spill, ihvertfall etter den første timen. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Perfect Dark Zero PGR 3 FIFA 06 COD 2 GUN King Kong Far Cry Predator Tomb Raider Legend GRAW Hitman Bloodmoney Prey Just Cause Saints Row Splinter Cell DA Need For Speed Carbon FEAR Need For Speed Most Wanted Condamned COD 3 NBA Live 06 Rainbow Six: Las Vegas Superman Returns Lost Planet Oblivion CE Gears Of War CE Crackdown Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Gears of War Guitar Hero 2 Kameo (på vei posten) Dead or Alive 4 (på vei i posten) Dead Rising (på vei i Posten) Spillsamlingen kommer til øke og øke med en gang toppspillene ruller inni butikk hyllene! Endret 6. mai 2007 av PC91 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Gear of War Condemned - er det beste kjøpet jeg har gjort til min 360 Guitar Hero 2 Crackdown Pro Evolution Soccer 6 F.E.A.R. GRAW GRAW 2 The Orange Box Stranglehold Skate Call of Duty 4 Halo 3 Saints Row Bioshock The Darkness Forza 2 egentlig så skulle jeg hatt mye mer men har solgt de fleste av spilla jeg hadde før edit: vil bare skrive de spillene jeg har hatt og for fun Top Spin 2 Most Wanted American Wasteland Project 8 PGR 3 Perfect Dark Zero Fifa 06 Fifa World Cup 2007 Call of Duty 3 King Kong NBA Live 06 Endret 15. november 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Ikke akkurat den største samlingen men... | Gears of War | Call of Duty 2 | Call of Duty 3 | Kameo | Saints Row | Crackdown Har ikke hatt xboxen så utrolig lenge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Telletråd Spill jeg har: Gear of War Call of Duty 3 Saints Row Viva Pinata Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent Burnout 4 Crackdown Oblivion Tony Hawk: Project 8 Lost Planet Ridge Racer 6 Battlefield 2: Modern Combat Spill jeg skal skaffe i år: Halo 3 GTA IV Call of Duty 4 Battlefield: Bad Company Bioshock Two Worlds Too Human Mass Effect Kane & Lynch: Dead Men Army of Two Shivering Isles (Oblivion Expansion) Assassins Creed Forza Motorsport 2 The Darkness Mercenaries 2: World in Flames Unreal Tournament 3 Burnout 5 Alan Wake Spiderman 3: The Game Half Life 2 Colin McRae: Dirt EDIT: ER MANGE SPILL JEG SKAL KJØPE JA, JEG VET DET Endret 5. mai 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Har hatt Xbox 360 siden lansering. - Call of Duty 2 - Call of Duty 3 - Project Gotham Racing 3 - Ghost Recon Advanced Warfighter - Ghost Recon Advanced Warfighter 2 * - Gears of War - The Elder Scrolls IV: Oblivion - Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent * - Battlefield 2: Modern Combat - Over G-Fighters - Ninety Nine Nights * Nevner også at jeg har spilt igjennom spill som Kameo og Tony Hawk's Project 8 fordi jeg har lånt dem. Mest fornøyd er jeg med Call of Duty 2 da spillet rett og slett eier på Xbox Live. Har spilt utallige timer og gjør det fortsatt. Ellers er Gears of War fantastisk bra, samme med Ghost Recon-spillene. De spillene merket med * har jeg fått fra Microsoft/Ubisoft for anmeldelser. Ville kjøpt GRAW2 uansett da, men garantert ikke Ninety Nine Nights som suger balle fra sugerør. Over G-Fighters er det nok en annen i huset som har kjøpt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Gears of War Guitar Hero 2 UNO Marble Blast Ultra G.R.A.W Call of Duty 3 Rainbow Six: Vegas GRAW 2 Cloning Clyde Perfect Dark Zero Luxor 2 Lost Planet: Extreme Condition LE Heavy Weapon Contra Small Arms Assault Heroes Crackdown TotemBall Hexic HD Skrevet i den rekkefølgen de ble spillt Beste kjøp: Gears, mange timer med morro, men lar ingen andre spill slippe til. Dårligste kjøp: Holdt nesten på å kjøpe oblivion, så lånte jeg det av en kamerat... Endret 5. mai 2007 av Boffen90 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Gears of War og Oblivion er de spillene jeg elsker mest ved 360'en min Hvordan kan du si Oblivion ikke er bra? OK, ser poenget ditt, men det er da gøy ^^ Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) I kronologisk rekkefølge siden anskaffelse av boksen i slutten av november(fritt etter hukommelsen): Gears of War Rainbow Six:Vegas Dead Rising PGR 3 Crackdown Oblivion Virtua Tennis 3 Splinter Cell: Double Agent Tomb Raider:Legend GRAW Test Drive:Unlimited Guitar Hero II Beste kjøpet må enten være GeoW eller R6:Vegas, har hatt fantastisk mye moro med de spillene i singleplayer så vel som multiplayer. Dårligste kjøp? Hmm. Har enda ikke rukket å prøve SC:DA eller TR:L, så en av de er jo mulige kandidater:p Vanskelig å si, men det jeg har spillt minst er vel Oblivion. Selve spillet passer meg rimelig dårlig, da det er en type spill man helst må sette seg ned i sofaen over lengre tid for å spille, noe jeg sjelden har anledning til. Nei, vil egentlig ikke henge ut et enkelt spill, ingen som har skuffet meg så langt. edit: Gjennomsnittlig score fra gamer.no: 8,37/10 Minus Virtua Tennis 3, som ikke er anmeldt(fy!) Endret 6. mai 2007 av Adrianinh0 Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Min beskjedne samling: Gears of War Enchanted Arms Ninety Nine Nights Earth Defence Force 2017 Beste kjøp av de fire tror jeg må være N3. Har hatt mye moro (og frustrasjon!) med det spillet. :!: Annenplass går til enten EDF (som er latterlig gøy) eller Enchanted Arms (som har en helt fantastisk tørrvittig humor, og den riktige rpg-stemningen). Endret 6. mai 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) ...SPILL... GeoW GRAW Tony Hawk American wasteland Tony Hawk's project 8 Fight Night round 3 Amped3 Crackdown Phantasy star universe Saints Row Gun Call of duty 3 ...ARCADE... Alien Hominid Marble Blast Ultra Geometry Wars Cloning Clyde DOOM Bankshot billiards 2 Texas Hold'em UNO Bejewled2 ZUMA Beste kjøpet mitt er enten gears of war eller PSU men når det kommer til arcade spill så er det beste kjøpet Marble blast ultra eller Alien Hominid.. det værste kjøpet ER AMPED3! amped 2 som var så bra så kommer de med ett spill som suger så vilt! Endret 6. mai 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Har: 2006 FIFA World Cup Call of Duty 2 The Elder Scrolls IV: Oblivion (CE) (+ Shivering Isles, Mehrunes Razor og Thieves Den) Fight Night Round 3 Gears of War Gun Hitman: Blood Money Kameo : Elements of Power Perfect Dark Zero (CE) Project Gotham Racing 3 Saint's Row Har forhåndsbestilt: Forza Motorsport 2 (CE) Test Drive Unlimited Live Arcade: Geometry Wars Hexic HD Pac-Man Texas Hold Em Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Har hatt x360'n siden launch, sitter nå med spillene: Table Tennis Gears of War The Outfit Crackdown UEFA Championship 2006\2007 Pro Evolution Soccer 6 Fight Night Round 3 Need for Speed: MW GRAW GRAW 2 Tony Hawk American Wasteland Tony Hawk Project 8 Splinter Cell: Double Agent Amped 3 Moto GP 06 Tomb Raider: Legend Battlefield 2: Modern Combat Far Cry: Predator Prey Lost Planet Rainbow Six: Vegas Saints Row Call of Duty 2 Call of Duty 3 Mest fornøyd meg Gears of War, graw serien og fight night liker jeg også veldig! Minst fornøyd med er moto gp, tenker jeg! Arcade Uno Root Beer Tapper Worms Geometry Wars Evolved TMNT 1989 Assault Heroes Hexic HD Endret 6. mai 2007 av Snoft Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Dark by Design sine spel: • Def Jam: ICON • Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 • NBA: Street Homecourt • Lego Star Wars II: The original Trilogy • Crackdown • Condemned • Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 • Moto GP: 06 • Burnout Revenge • Test Drive Unlimited • Project Gotham Racing 3 • Saints Row • Splinter Cell: Double Agent • Lost Planet • Rainbow Six Vegas • Gears of War • Perfect Dark Zero (Limited Collectors edition) Beste spelet eg har pr. dags dato, synes eg er Gears of War. Er litt lei no -- men har kost meg utallige timar med det spelet, både offline og online. Elles er Crackdown og Saints Row to utruleg gode spel, og verdige utfordrarar til GTA på alle plan. Splinter Cell: DA er up there, og eit spel eg verkeleg koste meg med. RS:V òg. Lego Star Wars er koseleg spel, som eg ofte speler med venner når me har ein roleg kveld. Herlig. Ingen fan av sportsspel, men NBA: Street Homecourt er utruleg morosamt. Værste spelet i samlinga mi, foreløpig, Perfect Dark Zero. Lost Planet har eg ikkje gitt ei ordentleg kjangs endo (bytta det nyleg til meg). Ventar mest på: • Mass Effect • Forza 2 edit: la til super-bevis Endret 6. mai 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Mine Spill: - Guitar Hero 2 - Fifa 07 - Tony Hawk: Project 8 - Nighty nine nights - Saints raw - Rainbow Six: Vegas - Superman returns - Import Tuner Challange - Rockstar games present: Tabel Tennis - Fear - Oblivion (+ Shivering) - Crackdown - Dead Rising - Gears Of War Vell, det beste skytespillet er uten tvil Gears Of War, et helt genialt spill. Underholdning må være Guitar Hero - det tar helt av. Men jeg personlig ble veldig fort lei av spillet - Julelys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg