Gå til innhold

HK med P35 chipset: Velge Asus P5K vs Gigabyte DS4


Anbefalte innlegg

Det må jeg si, QX6700 er ikke akkurat billig. Kommer nok ikke til å kjøpe den selv. Selv vurderer jeg enten en Core2 E6600/Xeon 3060 eller en Xeon X3210 etter neste priskutt fra Intel, eventuelt en Core2 med 1333 MHz FSB. Får se hva det blir til, og hva hovedkortet mitt kommer til å støtte (sjekker med MSI om dette).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må jeg si, QX6700 er ikke akkurat billig. Kommer nok ikke til å kjøpe den selv. Selv vurderer jeg enten en Core2 E6600/Xeon 3060 eller en Xeon X3210 etter neste priskutt fra Intel, eventuelt en Core2 med 1333 MHz FSB. Får se hva det blir til, og hva hovedkortet mitt kommer til å støtte (sjekker med MSI om dette).

8736717[/snapback]

 

 

 

Vel, jeg synes 65mn Quad Corene ifra intel er litt vel varme, så jeg håper at Penryn vil rette noe av dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kjører selv gigabyte ds4 @Windows vista ultimate, fungerer helt perfekt. Kan legge til at de som sier at noctua 120mm tower ikke fungerer er det bare tull. Bare slip bort noen mm så går d nydelig, kjører E6600 @3,2Ghz 30idle og 42full.

8694360[/snapback]

 

 

Hmm... kunne du tatt et bilde av noctuaen på hk'et? :) Måtte du slipe av et par mm fra festet eller selve kjøleren?

 

 

Eg har kjøpt zalman sin 9700led kjøler til mitt Gigabyte-P35-DS4 hovedkort. Det sto mellom den og noctuaen, er det noen som vet om zalman sin kjøler passer på hk mitt? (burde vel ha sjekka det først, men men...)

 

 

Og er det mulig å kjøre passivt med f.eks. noctua eller andre kjølere uten å overklokke??

Endret av thotved
Lenke til kommentar
Kjører selv gigabyte ds4 @Windows vista ultimate, fungerer helt perfekt. Kan legge til at de som sier at noctua 120mm tower ikke fungerer er det bare tull. Bare slip bort noen mm så går d nydelig, kjører E6600 @3,2Ghz 30idle og 42full.

 

henrik32:

Hvem er de? og kan du dokumentere det du sier? Jeg har tatt bilde av hvordan Noctuan blir stående på dette kortet, tidligere i tråden. Det er ikke snakk om å "slipe noen mm".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...