Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Første gang du ser den? Den er jo på hver eneste FBF tråd...

 

Ja herregud azz, for en 4chan noob.

 

Meh... Skaffet meg en anmerkning for ukontrollert latter i timen og ute av stand til å lese teksten vi holdt på med. :!:

Dette var posten som fikk meg til å fjerne 4chan-tråden fra mine innlegg. 1-2-3- ignorer.

 

 

 

Bare jeg som ikke helt forstår? :dontgetit:

Lenke til kommentar

 

 

Første gang du ser den? Den er jo på hver eneste FBF tråd...

 

Ja herregud azz, for en 4chan noob.

 

Meh... Skaffet meg en anmerkning for ukontrollert latter i timen og ute av stand til å lese teksten vi holdt på med. :!:

Dette var posten som fikk meg til å fjerne 4chan-tråden fra mine innlegg. 1-2-3- ignorer.

 

 

 

Bare jeg som ikke helt forstår? :dontgetit:

 

Ja, du er underage b& og han synes ikke noe om det.

Lenke til kommentar

 

 

Første gang du ser den? Den er jo på hver eneste FBF tråd...

 

 

Ja herregud azz, for en 4chan noob.

 

Meh... Skaffet meg en anmerkning for ukontrollert latter i timen og ute av stand til å lese teksten vi holdt på med. :!:

Dette var posten som fikk meg til å fjerne 4chan-tråden fra mine innlegg. 1-2-3- ignorer.

 

 

 

Bare jeg som ikke helt forstår? :dontgetit:

 

Ja, du er underage b& og han synes ikke noe om det.

 

 

Jaja, hans tap. Han går jo glipp av den morsomste tråden i forumet. Og jeg har jo faktisk sagt at jeg aldri poster noe i 4chan, og å se på Bachelor Frog er det jo ikke 18-årsgrense, heller ikke denne tråden.

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Jaja, hans tap. Han går jo glipp av den morsomste tråden i forumet. Og jeg har jo faktisk sagt at jeg aldri poster noe i 4chan, og å se på Bachelor Frog er det jo ikke 18-årsgrense, heller ikke denne tråden.

 

Neida... Bare litt interessert i å vite hvorfor noen misliker noe jeg har gjort.

 

Jeg er ikke sint. Jeg er bare veldig, veldig skuffet. ;)

Lenke til kommentar

Skulle ønske det ble fokusert litt mer på bilder, men er bare artig at andre ting å blir diskutert. En ting som dog er jævla plagsomt, er at det av og til blir postet 20 sider med kommentarer som; ''lol'' lolme2lolololol'' og lignende etter et bilde.

For ikke å snakke om de cool story og u mad bildene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...