Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det morsomme er hvis ingen småbarnsforeldre kjøper såpa med den ungen på, fordi de aldri har hørt om 4chan og bare leser email på internett 2 ganger i uka og tenker "wtf?"

Tro om det hadde vært leverposteiungen?

Tro hva turistene hadde sagt? Hadde blitt tidenes meme: "Sånn blir du av å ete dette"

• Liker 4
Skrevet

Det morsomme er hvis ingen småbarnsforeldre kjøper såpa med den ungen på, fordi de aldri har hørt om 4chan og bare leser email på internett 2 ganger i uka og tenker "wtf?"

Dere har enda ikke gitt opp håpet om at dette skal snu seg til "fail" for Lano,guttungen eller moren, skjønner jeg. Lykke til.. :roll:

Ser dog at en del av dere har hoppet over på backup-forklaringen nå.

Geir :)

Skrevet

Uansett, kjipt det bare var på refill greiene han kom.

Hvordan har det vert tidligere år, er det altid bare refill pakkene bilde kommer på?

Skrevet

I begynnelsen var de ikke på pakkene i det hele tatt. Det er moderne trykketeknologi som har gjort det praktisk (økonomisk) mulig. Jeg tror aldri jeg har sett bildene på selve såpeflasken.

Edit: Nå skal det sies at det er mange år siden vi brukte Lano her i huset. Så jeg har egentlig ikke sett etter...

Geir :)

Skrevet

"De har også fått aksjekursene i selskapet Apple til å stupe, etter å ha plantet falske rykter om at deres mektige sjef, Steve Jobs, hadde fått hjerteinfarkt, forteller Solstad."

Den der hadde gått meg hus forbi^^

• Liker 1
Skrevet

Bare meg som får litt vibrasjoner til rasismedebatten som foregikk tidligere?

Vant han fordi han var søtest, eller vant han fordi han er multihandikappet?

Skrevet

Er akkurat noen storforbruker av Lano selv, så sjansen for at jeg kommer til å se ungen er relativ liten. Men hvem vet hva som skjer i 2011? :)

Nå har vi vel allerede sett han 5 ganger i avisen og 3 ganger på TV. Gutten er jo fullstendig fraværende, men jeg tenker på alle småbarnsforeldrene som har pushet de bildene sine på facebook og sånt. Tror de er sånn passe fornøyd over at gullungen havnet på 6513. plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...