Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min tolkning:

 

Meldingen er målrettet mot "gamer girls" (Jenter som spiller pc eller konsoll spill)

 

Ok, inbill deg at du er på et supermarket og en feit stygg gutt kommer hen til deg å sier han kan lage mat.

Så starter han å skryte av hvordan han kan lage makaroni og ost i stedenfor "udon and No-Bake pies" (som jeg ikke vet hva er)

 

Dette er hva dere (gamer girls?) høres ut som.

 

 

Dette her vil si? Skryter gamer girls gjerne av at dem kan lage mat eller noe?

Lenke til kommentar

Min tolkning:

 

Meldingen er målrettet mot "gamer girls" (Jenter som spiller pc eller konsoll spill)

 

Ok, inbill deg at du er på et supermarket og en feit stygg gutt kommer hen til deg å sier han kan lage mat.

Så starter han å skryte av hvordan han kan lage makaroni og ost i stedenfor "udon and No-Bake pies" (som jeg ikke vet hva er)

 

Dette er hva dere (gamer girls?) høres ut som.

 

 

Dette her vil si? Skryter gamer girls gjerne av at dem kan lage mat eller noe?

Gamer girls pleier å skryte av de spiller masse kule spill, og er i god i det. f.eks.: At de spiller Super Mario og har kommet til siste boss, kill/death-ratio på 1,2, fått alle dyrene(?) på farmville. De eksemplene er egentlig dårlige eksempler på spill som gutter pleier å spille. Mens hvis en gutt skal skryte av at han er god til å koke mat, pleier han som oftest koke lette matretter, som steke Grandiosa, koke nudler, ha pommes fries i ovnen etc. Fordi i realiten så er han ikke god til å lage mat.

 

Typiske jenter som er "gamer girls", pleier å "like" spill på facebook, skrive statuser om nye spill, ha bilder av at de sitter å spiller. Gutter som skal oppføre seg som "cooking boys", kan "like" Grandiosa på facebook, se på Hell's Kitchen etc.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...