Gå til innhold

Europeisk Video Marketplace før 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Glad i det amerikanske kredittkortet sitt*.

 

Er så utrolig kjekt med Video marketplace. Ingenting er bedre enn å laste ned CSI episoder i 720p! :)

 

Og ja, absolutt på tide at vi får en europeisk versjon. Håper bare at den blir såpass innholdsrik som den amerikanske. Blir skuffa hvis de bare har feks noen få episoder av hver serie, istedenfor nesten komplette sesonger.

Lenke til kommentar
*Glad i det amerikanske kredittkortet sitt*.

 

Er så utrolig kjekt med Video marketplace. Ingenting er bedre enn å laste ned CSI episoder i 720p! :)

 

Og ja, absolutt på tide at vi får en europeisk versjon. Håper bare at den blir såpass innholdsrik som den amerikanske. Blir skuffa hvis de bare har feks noen få episoder av hver serie, istedenfor nesten komplette sesonger.

8529561[/snapback]

 

 

Hvor mye koster det å laste ned hver episode sånn ca??

Lenke til kommentar
Du er inne på noe Snikpellik ;) Må nesten stemme, ellers blir ikke behovet for 120gb så stort her i Europa.

8529923[/snapback]

Tja, amerikanerene har nå greid seg bra med videomarketplace og sin 20 GB en god stund nå da. Ser ikke noe grunn til at vi i Europa ikke skulle klare det heller.

 

Ikke det at jeg klager på å få 120 GB tilgjeglig :p

Lenke til kommentar
Om man har Vista og MCE kan man vel velge å lagre filmene på pc?

8533953[/snapback]

Det tror jeg vil komme etterhvert.

8534152[/snapback]

Tviler jeg på. Video marketplace fungerer jo som online videoutleie. Man leier en film og må se den i løpet av et bestemt tidsrom, tror det er to dager. Etter det er det ikke mulig å se filmen på 360'en lenger.

 

Får man samme muligheten på PC vil det ikke ta mange timene før man kan laste ned et program som gjør det mulig å beholde filmen permanent og eventuelt dele den ut. Og selv om MS vil gjøre det mulig på PC, så tror jeg filmindustiren sier stopp.

Lenke til kommentar
Sant det. På den annen side er det jo mulig å hente ting som ligger på 360-hd`en med en minnepenn f.eks. Eller tar jeg feil nå? Har aldri testet det selv.

8534564[/snapback]

Tja, hva er den største minnepennen du får til 360 nå? 512 MB? Uten at jeg er 100% sikker tror jeg ikke du får lagret mange minuttene HD-kvalitet på en slik penn.

 

Er også usikker på om du kan føre over videoer, eller om det kun begrenser seg til savegames og profilen din.

Lenke til kommentar
Sant det. På den annen side er det jo mulig å hente ting som ligger på 360-hd`en med en minnepenn f.eks. Eller tar jeg feil nå? Har aldri testet det selv.

8534564[/snapback]

Tja, hva er den største minnepennen du får til 360 nå? 512 MB? Uten at jeg er 100% sikker tror jeg ikke du får lagret mange minuttene HD-kvalitet på en slik penn.

 

Er også usikker på om du kan føre over videoer, eller om det kun begrenser seg til savegames og profilen din.

8534625[/snapback]

Har ikke testet selv, men vil tro at du kan bruke en hvilken som helst usbpenn for å hente data fra Xbox. :) Så da kan du glatt få flere gb på en "penn".

Lenke til kommentar

Med USB-penner, eksterne harddisker osv. kan du kun lese og spille av mediafiler. (musikk, video og bilder) Ikke savegames. Du kan heller ikke øverføre noe av dette til harddisken, det eneste som kan øverføres (rippes) til harddisken er audio CD'er.

 

Edit: ...Både orginale og CD-R.

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...