Gå til innhold

Slutt for Pandora


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal sjekke ut en forhåpentligvis nyttig link på diverse proxy-oppskrifter;

http://franticindustries.com/blog/2007/05/...outside-the-us/

8540472[/snapback]

Er bare styggt redd for at RIAA eller hvem det nå blir av dem, kommer til å skvise Pandora til å installere blokkeringer mot en "heimesnikra" bannlyst proxy-liste som dem skraper i hop før eller siden.

 

Nei tenk, å blokkere noe så flott en tjeneste som Pandora for omverdenen øst/vest/sør og kanskje også nord for USA. Platebransjen blir kanskje fritt vilt blandt de som vil forsøke å hjelpe oss musikkelskere.

Endret av G
Lenke til kommentar
funker bra med ultrasurf. Takk til EG-s for tipset :thumbup:

8556938[/snapback]

Hvem er EG-s? Ser ingen ved det aliaset i denne tråden ihvertfall. Hvor ble det skrevet om denne Ultrareach tidligere? Ellers takk for tipset.

 

EDIT: Ja nå fikk jeg lest tråden til den artikkelen om anonym surfing, melkn. :thumbup:

Endret av G
Lenke til kommentar
Ingen her da som prøver Screamer Radio da? Jeg bruker det og er fornøyd. (Kanskje ikke akkurat det samme men...)

8557099[/snapback]

Etter et raskt blikk på siden har jeg oppfattet at du her finner en del forhåndslagrede radiostasjoner, nesten som vanlig radio. Det er overhodet ikke det samme som Pandora, hvor den ikke bare gav deg musikk du likte, men faktisk hadde hele "musikk-gen"-prosjektet som gav deg sanger som var like dem du likte fra før, og ikke som bare var samme sjanger eller som andre brukere også likte.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Dette blir kanskje sett på som en unødvendig bump, men jeg har akkurat kjøpt meg squeezebox. Mye fordi jeg har lest av tester og slikt at den kunne brukes sammen med dette programmet.

 

Nå hadde det seg jo slik at jeg alldri hadde brukt dette tidligere og skjønte ikke før nå, at pandora ikke lenger var så lett å komme inn på.

 

Så er det helt umulig å få squeezeboxen til å fungere med pandora nå eller har det kommet "walkarounds" siden den stengte oss ute?

 

Noen som kunne postet en bruksanvisning til en "pandora-noob"? Jeg har lest den på dinside.no men den var vel bare for de som surfet direkte siden fra nettleseren sin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...