Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Me trim kansje du oppnår 90-100 ;)

Og org. so har du rundt 50 ja :)

Eller det spørs hva du trimmer og hvor mye

Endret av Evil-Cook
Skrevet
Me trim kansje du oppnår 90-100 ;)

Og org. so har du rundt 50 ja :)

8552617[/snapback]

Finnes det nettbutikker som selger effektanlegg og annen trim til denne sykkelen? :thumbup:

Skrevet (endret)

Har RS selv jeg og det er 6 gir på den ja.

Med blodtrim: 130-150.

Orginal: 50

www.speedoptions.com

Crash.no

Endret av Thewiz
Skrevet
www.speedoptions.no er en nettbutikk, og du bestiller derifra så får du gratis armband som står speedoptions.no / Stay turned

8552641[/snapback]

Wow :dribble: koster det ingenting ekstra for armband? Er det dyr frakt?

Skrevet

Ingenting ekstra for armbandet, om du ikke skal kjøpe så kan du kjøpe mitt for 1k :)

Og frakten der er vanelig og grei :)

Og om du bestiller for over 1800 trur jeg det var får du gratis frakt ;)

Skrevet

Okay, slutt og spam denne tråden! Vi skal kunne diskutere moped relaterte ting her! Noen som har tips til effektanlegg til en peugout scooter? :thumbup:

Skrevet

noken som veit kor eg kan skaffe blokk til yamaha tzr?

har alt anna eg trenger og de er trimm har trimm veiv, sylinder, forgaserr osv..

Skrevet
noken som veit kor eg kan skaffe blokk til yamaha tzr?

har alt anna eg trenger og de er trimm har trimm veiv, sylinder, forgaserr osv..

8556188[/snapback]

for å finne blokk til TZR må du nok til forhandler , eller sende en mail til mc-deler.no :)

Skrevet
ok men ingen som har ein brukt??

8556267[/snapback]

det må du nok heller spørre etter på mopedportalen.com på kjøp og salg , finner neppe noen med brukt blokk her som skal selle :p

Skrevet (endret)

Har en Aprilia MX 50 jeg elsker den<3 trimpotte og 51_16t drev,trimreed,racinggitter og neonlys.

planer: KTM framskjerm og KTM baklykt, kanskje alienlykt på den etterhvert...lurer på om jeg skal fjerne alle klistemerkene alle de MX og Aprilia, sette på noen andre :p hva tyck dere?

Endret av hølands_gutt
Skrevet (endret)

Jeg synst ikke MX 50 har noe pen lykt, så mener denne bør byttes i en dråpelykt eller lignende , og ellers kan du kutte negerlippa .

og en ting til , ikke bytt til KTM klistermerker , dette har jeg sett utallige sykler som har , og det er bare så wannabi.

edit : Blinklysene bør ellers byttes til noen mini blikers :)

Endret av Evil-Duck
Skrevet

glemte å si tatt av blinkerne :p kjører uten ^^, men klistemerker, ikke KTM men kanskje noen fete Aprilia ja, eller noen andre, noen som vet hvor jeg kan finne noen fete? ikke sånn hebo eller no takk :p negerleppa er borte btw pga KTM lyset, fikk med skilt oppheng, skal få opp bilder nærmeste dager bare finne den idiotske kameraladern..

Skrevet

Blinkers ekke påbudt heller, så samma det.

Kjør uten klistemerker, tafatt med.

Hvis du skal ha mye trim og ikke liker snut, sleng hele sykkelen i svart matt :)

Hebo granada framlykt, Acerbis led skiltoppheng , cross framskjerm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...