Gå til innhold

Fallout 3 teaser om ca en måned!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Her hadde jeg gledet meg til å våkne opp til en ****** trailer, og alt jeg får er 'Please Stand By'?! Hva er dette for noe tull?!

 

Istedet for å sette 00 days left, hvorfor ikke ha med både timer, minutter og sekunder så man faktisk vet når teasern slippes?

 

:mad:

Lenke til kommentar
Her hadde jeg gledet meg til å våkne opp til en ****** trailer, og alt jeg får er 'Please Stand By'?! Hva er dette for noe tull?!

 

Istedet for å sette 00 days left, hvorfor ikke ha med både timer, minutter og sekunder så man faktisk vet når teasern slippes?

 

:mad:

8787160[/snapback]

Enig med deg, får bare håpe den kommer om 28 minutt.

Lenke til kommentar

Grytidlig om morgenen fortsatt i studioet (GMT-6 elns) fortsatt. Tviler litt paa at noen drar inn tidlig bare for aa starte traileren. Skulle vel postes i gaar tenker jeg, men ble litt forsinket av en eller annen grunn. Gir jo lite mening aa vente til det er 1 min igjen foer 5. juni paa det vestligste punktet i verden (foer det kalles oest istedet :p), da kunne de jo like gjerne sagt 5. juni og postet 00.01 saa folk slapp aa vente hele dagen (som mange paa bethesda forumet faktisk har gjort heh).

 

Noe gikk nok galt tipper jeg, f.eks at de fant ut at serverne vill crashet fordi interessen er stoerre enn foerst antatt. De tweaket i hele gaar og i hele natt og som et helvete nu, teaseren kommer i loepet av de neste timene :p

 

Om de derimot hadde hatt en annonse paa http://fallout.bethsoft.com/ istedet for det lame bildet fra et tidligere fallout spill, hadde de tjent millioner (folk har sittet aa trykket refresh i hele natt :D) og kunne leid inn flere folk for aa faa ut spillet ut foer :p

Lenke til kommentar

Ser for meg at det er vilt kaos hos bethesda nå. Papirer som flyr overalt, folk som snubler i ledninger og 2, 3 stk som dunker hodet i veggen mens en mob har samlet seg utenfor studioet med rep og høygamfler.

 

Nå er jeg virkelig spent på hva som skjer videre. Pussig at siden var nede.

Lenke til kommentar
Mener bare at de burde ordnet en ordentlig nedteller så når det faktisk ble null på tellern så ble videoen sluppet..

 

Nå er forresten siden dems nede.. lurer på om det har skjedd noe der..

8788403[/snapback]

 

Ser ut til at den er oppe igjen, bare fryktelig treig. Men er jo igrunn ikke så rart, ettersom forum trafikken har eksplodert. Rekorden er vært slått 10 ganger i dag allerede :) Jeg håper bare de har vett nok til å legge ut en torrent og en mirror...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...