Gå til innhold

World War II online-spørsmål.


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Eg lurte på om det er nokon som speler/har spelt WWII online, og ikkje har noko imot å dela røynslene dei har frå spelet. Eg har spelt WoW i over to år no, slutta nett, og treng dimed eit nytt spel å ta fingrane i. Eg har sett på sidene deira, og eg kan jo få eit gratis prøveperiode på 30 dagar, men eg likar å vita kva eg går til før eg tek til på eit nytt spel. Som til dømes om det framleis er folk som spelar det, eller er det nesten utdøydd?

 

Eg er klar over at dette spelet ikkje er like actionfylt som andre FPS-spel (som CS), men det avskræmar meg ikkje. Faktisk var det fokuset på realisme dei har noko av det som gjorde meg interessert. Om det er nokre andre spel i FPS-sjangeren som tar plass i ein av verdskrigane som er verd ei tilråding vil eg gjerne ha tips.

 

Korleis er communityen. Er det berre public speling, eller finst det også turneringar og slikt? Eg hugsar eg bruka å spela BF1942-turneringar, med taktikkar, VT, samspel og slikt, og tykte det var særs moro. Public er jo moro det, men etter ein periode vert folk som driv på å drepa lagkameratar og styrta fly med vilje litt keisamt. Og med det rangsystemet o.a. som finst må det vera gunstig å vera ein del av eit "lag".

 

Eg plar spela på den bærbare datamaskinen min, og undra også om den er kraftig nok til å køyra spelet. Det er altså ein Dell inspiron 6400, 1,6 Ghz, 1 Gb ram. Eg veit ikkje kva slags skjermkort det er, men det følgde med då eg kjøpte dataen, så det er nok noko standard Dell-greier.

 

Det vart ein lang og klumsete tråd, men fekk vel sagt det eg skulle. Takkar på førehand for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt det litt og kan lett annbefale det! :)

 

Det er veldig mye taktik og samspill innvolvert i dette spillet. Selv om det for det meste foregår public. Det tar dog litt tid å mestre og veldig mye tolmodighet innvolvert. Har selv sittet to timer i en PaK 40 å passet på en vei uten å se en eneste fiende. Alikevel hadde jeg det morro :)

Lenke til kommentar
Jeg har spilt det litt og kan lett annbefale det! :)

 

Det er veldig mye taktik og samspill innvolvert i dette spillet. Selv om det for det meste foregår public. Det tar dog litt tid å mestre og veldig mye tolmodighet innvolvert. Har selv sittet to timer i en PaK 40 å passet på en vei uten å se en eneste fiende. Alikevel hadde jeg det morro :)

8528202[/snapback]

 

 

å gud

Lenke til kommentar

Det høyrest jo veldig lovande ut. Eg får også prøve ut forsøksperioden for å sjå om det er noko for meg. Reknar med at det vert anten brite eller tyskar på meg.

 

Men er den bærbare datamaskinen min god nok til å køyra spelet? Eg har sjekka minimumskrava, og den består så vidt der, men er jo ikkje noko moro å spela om ein må køyra det med den verste grafikken, og det laggar like så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...