Gå til innhold

Blir Wii billigere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir Wii billigere etterhvert? Tenker på 1-2 måneder kanskje, eller seinere... Hvor billig kommer den til å bli? Og hva koster den nå til dags?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå koster vel Wii rundt 2500 ,-, pluss - minus, kommer ann på butikken. Wii kommer nok til å gå ned i pris, men så lenge den opprettholder salget som den gjør, blir det ikke særlig nevneverdig pris reduksjon.

Men jeg tror i løpet av sommeren eller høsten kan Wii dale i pris. Det kommer dog ann på salgstallene, for selv om Nintendo setter ned prisen per enhet, tror jeg forhandlerne blir å opprettholde prisen, så lenge etterspørselen er på topp.

Skrevet (endret)

Det er bare det at nesten den eneste grunnen til at jeg vil ha Wii er Super Smash Bros Brawl (ser så elsssk ut♥), og kanskje noen få andre spill, så da vil jeg kanskje vente til SSBB kommer og ser hvor billig Wii er. Jeg mener, et spill som SSBB er jo verd en Wii :p

Og forresten, jeg aner ikke når SSBB kommer!

Endret av Patney
Skrevet
Wii er jo utrolig billig fra før da . 2500 er ikke mye hvist man sammenligner med konkurrentene.

8520212[/snapback]

Den koster mer enn Xbox 360 Core :roll: Synes den er dyr med tanke på hardwaren man får jeg. Men man skal ikke klage når man får en rykende fersk konsoll for to og et halvt laken heller uansett :)

Skrevet (endret)

nå er jo ikke hardware alt heller , på console er det jo mer hvordan man bruker den , klart man får bedra grafikk og kraftigere motorer til spillene på ps3 , men dette er langt fra alt som teller .

jeg synes 2500 billig for hva man får , og jeg har bare prøvd spillet som fulgte med.

EDIT: og hvem er dumme nok til og kjøpe en x360c ? det er jo som og kjøpe en bil uten varmeapparat , det funker , men man mangler mase .

og hvist man sammenligner med ps3 , ja da ser man at Wii er billig , men nå er det vell ikke enda noen spill som sikklig utnytter ps3 heller da .

Endret av FtZ-
Skrevet

Utrolig "mye" mer er vel opptil hver enkelt, man kjøper vel den konsollen som har mest personlig appellerende spillutvalg.

Man får også med et spill, og det veier opp for prisen (som egentlig er billig, jeg betalte 1995,- for min på lansering).

Skrevet

Har Wii, Zelda: TP, Rival Swords og snart GT Pro Series og Mario Strikers: Charged. Kjem nok til å skaffe meg SSBB.

On Topic: Eg trur Wii kjem til å bli billegare, men at det tar nokre månader. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...